اخبار ورزشیورزش های رزمیویژه‌های خبری

مسابقات جهانی موی تای: پایان کار ملی پوشان کشورمان با ۳ مدال نقره و برنز

پرونده موی تای ایران در پیکارهای جهانی بانکوک ۲۰۲۳ با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز بسته شد.

به گزارش پیشرو ورزش، رقابت‌های موی تای قهرمان جهان با حضور ورزشکارانی از ۱۰۲ کشور که از روز ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی تایلند آغاز شده است، امروز پنجشنبه با برگزاری مبارزات فینال رده سنی زیر ۲۳ سال پیگیری شد.

امروز و در مبارزه نهایی وزن ۵۱-کیلوگرم بانوان، فاطمه ممانی پس از دو راند تساوی، در نهایت با اخطار داور وسط، راند پایانی را ۲۷ بر ۲۹ به حریف مالزیایی خود واگذار کرد و مدال نقره این مسابقات را بر گردن آویخت.

در وزن ۷۵+ کیلوگرم بانوان نیز آرزو دوستیان دیگر نماینده کشورمان در دیدار پایانی مقابل حریفی از مراکش تن به شکست داد و صاحب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی شد.

بدین ترتیب تیم کشورمان با دو مدال نقره فاطمه ممانی و آرزو دوستیان در اوزان ۵۱- و ۷۵+ کیلو بانوان و همچنین برنز آرمان مرادی در ۷۱-کیلوگرم مردان به کار خود در این دوره از پیکارهای جهانی موی تای پایان داد.

لازم به یادآوری است،صدرا محمدی، یزدان پیله وری، مبینا تجاسب، عاطفه محمدی، ستایش نعمت اللهی، فاطمه حسینی، پارمیدا عباسی و مهسا صالح پور، موی تای کارانی بودند که با قبول شکست مقابل رقبای خود از گردونه مسابقات حذف شدند.

هدایت تیم ایران در این مسابقات برعهده محمد انجدانی به عنوان سرپرست و سرمربی و هادی محمدزاده به عنوان مربی است. سمیرا داوری، بهزاد رخنه و علی غفاری نیز داوران اعزامی کشورمان به این مسابقات هستند.

تا پایان مبارزات امروز و در مجموع رده بندی کلی، تیم ویتنام با کسب ۳ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز صدر جدول توزیع مدالها را در اختیار دارد‌.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سه =

دکمه بازگشت به بالا