اخبار ورزشیفوتبال جهان

مرته ساکر: هر سال ۲ تا ۳ استعداد آکادمی را به آرسنال می‌دهیم

مدیر آکادمی آرسنال معتقد است، میکل آرتتا می‌تواند از پدیده‌های این مرکز آموزشی به خوبی استفاده کند.

به گزارش پیشرو اسپرت، پر مرته ساکر از زمانی که مدیریت آکادمی باشگاه آرسنال را پذیرفت، سعی کرد خون تازه ای به رگ های آن تزریق کند.

فوتبالیست آلمانی سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ توپچی های لندن، سعی خود را کرد تا در بخش های مختلف این مدرسه فوتبال، تحول ایجاد کند تا آینده باشگاه تامین شود.

مدیر ۳۵ ساله معتقد است اکنون وقت استفاده از بازیکنان جوان و با استعداد این مرکز توسط تیم بزرگسالان رسیده است. به همین خاطر، او به میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی تیم پیشنهاد کرد از بازیکنان جویای نام آکادمی استفاده کند.

مرته ساکر به دیلی میل گفت: هدف ما این است که گزینه های زیادی را در اختیار میکل قرار دهیم.

وی افزود: او سرمربی تیم است و مسلم است که باید تعمق کند. می تواند بپرسد که در آکادمی چه اتفاقی رخ داده است. به نظر ما هر سال ۲ تا ۳ بازیکن وجود دارند که قادرند به تیم اول بروند.

ستاره اسبق تیم ملی آلمان عنوان کرد: البته می دانم آرتتا چه استانداردهایی را رعایت کرده و پای چه چیزهایی می ایستد. پس باید بازیکنان را خیلی خوب آماده کنم تا بتوانند با قدرت به تیم نخست باشگاه وارد شوند.

آرسنال یکی از نخستین باشگاه های انگلیس بود که دارای آکادمی شد. آکادمی باشگاه از سال ۱۹۹۸ تاسیس شده و اکنون ۲۲ فصل را سپری کرده است.

این آکادمی در سال هایی که ایجاد شده، همواره فوتبالیست های آماده ای را برای حضور در تیم اصلی و سایر باشگاه های حرفه ای تولید کرده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا