اخبار ورزشیتوپ و تور

مرادی: داورزنی خود را سرباز نظام می‌داند و به دنبال تقابل با وزارت ورزش نیست

وحید مرادی، نایب رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به تعویق مجمع فوق‌العاده فدراسیون اظهار داشت: داورزنی خودش را سرباز نظام می‌داند و تحت هیچ شرایطی دلش نمی‌خواهد که پای مجامع بین المللی به این قصه‌ها کشیده شود.

به گزارش پیشرو ورزش، وحید مرادی، نایب رئیس فدراسیون والیبال در خصوص بحث منتفی شدن مجمع فدراسیون گفت: واقعیت این است که ما نمی خواهیم در تقابل با وزارت ورزش بیفتیم. به دلایل مختلف، اول اینکه ما خودمان وزیر را آدم اینکاره و فهیمی می‌دانیم. ما می‌دانیم که وزیر یک تدبیری می‌کند تا این مسئله حل شود. اگر یک آدم غریبه و غیر ورزشی وزیر بود یا یک آدمی که از بیرون ورزش به این وزارت آمده بود، شاید فدراسیون برای توجیه کردن او دست به هر کاری می‌زد. کیومرث هاشمی کاملاً به قوانین و مقررات و الزامات خارجی آگاهی کامل دارد و داورزنی نیز خودش را سرباز نظام می‌داند و تحت هیچ شرایطی دلش نمی‌خواهد که پای مجامع بین المللی به این قصه‌ها کشیده شود.

وی ادامه داد: کار اجرایی فدراسیون که نمی‌خوابد. آنجا صاحب امضا وجود دارد، دبیر فدراسیون در آنجا حضور دارد و کارش را انجام می‌دهد و طبق اساسنامه، نایب رئیس اختیاراتی دارد و کارش را انجام می‌دهد. کار اجرایی فدراسیون نمی‌خوابد و الان در شرایط خاصی هستیم و فکر می‌کنیم اگر چند روزی این مجمع زمانش جابه‌جا شود، اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

نایب رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به اینکه وزارت در این حد فاصل سرپرست معرفی می‌کند یا خیر، گفت: من نمی‌دانم وزارت ورزش و جوانان چه خواهد کرد ولی اطمینان دارم با تدبیر برنامه‌ای را در پیش خواهد گرفت که هزینه برای کشور درست نشود. از این بابت مطمئن هستم.

مرادی در خصوص اینکه تاریخ جدید برگزاری مجمع را آیا وزارت ورزش به فدراسیون اعلام کرده است، اظهار داشت: نه چیزی نگفته‌اند و خود وزارت‌خانه اعلام خواهد کرد و ان‌شاءالله کارها آن جوری پیش رود که به نفع کشور باشد و هزینه‌ای به کشور تحمیل نشود. ما همه حرفمان این است که دلمان می‌خواهد همه کارها با نهایت هماهنگی و تعامل با وزارت ورزش صورت گیرد و ان‌شاءالله هم همین اتفاق خواهد افتاد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 4 =

دکمه بازگشت به بالا