اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال: درخواست ناظر مسابقه از سپاهان عملیاتی نبود

مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: ناظر بازی درخواستی از باشگاه میزبان داشت که همانطور که مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد انجام آن برای این باشگاه عملیاتی نبود.

به گزارش پیشرو ورزش ، امیرمهدی علوی در این باره عنوان کرد: باشگاه سپاهان ایران به روایت تمامی شاهدان عینی کمال همکاری و میزبانی شایسته را از کاروان الاتحاد،سفیر محترم عربستان ،هیات همراه و کلیه افراد و مدعوین انجام داد و هیچگونه گزارش منفی در این باره صورت نگرفته است.

وی افزود: بدیهی است که ورزشگاه نقش جهان یکی از پیشرفته ترین و بهترین ورزشگاههای کشور و حتی آسیا است و هیچگونه مبحثی که امنیت ورزشگاه را زیر سوال ببرد در روز قبل از مسابقه و روز بازی وجود نداشته است.این ورزشگاه مورد تایید همه باشگاه هایی که قبلا در این ورزشگاه بازی کرده اند بوده است و هیچ گونه تغییری برای میزبانی از دو سال قبل صورت نگرفته است. در همین حال، ناظر بازی درخواستی از باشگاه میزبان داشت که انجام آن همانطور که مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد برای این باشگاه عملیاتی نبود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + سه =

دکمه بازگشت به بالا