اخبار ورزشیورزش تهران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران: ورزشکاران فرصت خدمت به اهل بیت را از دست نمی‌دهند

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، امروز در جریان پیاده روی جاماندگان اربعین از میدان امام حسین(ع) تا حرم شاه عبدالعظیم حسنی در شهر ری گفت: ورزشکاران فرصت خدمت به اهل بیت را از دست نمی‌دهند.
به گزارش پیشرو ورزش،علی جوادی در حاشیه این مراسم که با حضور خیل دوستداران اباعبدالله الحسین(ع) در فضایی معنوی برگزار شد، افزود: ورزشکاران و جامعه ورزش مانند سایر اقشار جامعه فرصت خدمت به اهل بیت را از دست نمی‌دهند و امروز هم شاهد خدمت‌رسانی این عزیزان در اربعین حسینی هستیم. وی با اشاره به حضور پرشور عزاداران حسینی در اربعین ۱۴۰۲ تاکید کرد: جامعه ورزش مانند سایر اقشار جامعه از ارادتمندان اهل بیت هستند و شاهد بودیم چند روز پیش تعدادی از ورزشکاران کشورمان از نجف تا کربلا و به نیابت از سایر ورزشکاران این مسیر را طی کردند. چوادی ادامه داد: اخبار این حضور پرشور بازتاب‌های خوبی داشت، چرا که ورزشکاران بار دیگر ثابت کردند در کنار مردم در عرصه‌های مختلف و مناسبت‌های اجتماعی حضوری پررنگ داشته و دارند و آماده هستند تا به عزاداران حسینی با افتخار خدمت کنند. مدیرکل ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: امروز هم شاهد حضور اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به همراه ورزشکاران در راهپیمایی جاماندگان حسینی و اربعین هستیم و بازهم این افتخار را داشتیم تا به علاقه‌مندان به اهل بیت خدمت کنیم. جوادی یادآور شد: این یک افتخار است که ما هم در کنار ملت شریف ایران این فرصت و توفیق را داشته باشیم که یکی از خادمین اهل بیت باشیم و امیدواریم این تلاش‌ها و عشقی که به اهل بیت داریم، روزی دست ما را بگیرد و شفای ما باشد. بنا به همین گزارش مواکب ورزش و جوانان پایتخت امروز در میدان آیینی امام حسین (ع) توسط اداره ورزش و جوانان شمال شرق، در خیابان ۱۷ شهریور جنب خیابان گوته توسط اداره ورزش و جوانان جنوب شرق در چهارراه فداییان اسلام توسط داره ورزش و جوانان شهرری و در خیابان شهید رجایی خیابان بهشت توسط هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان تهران برپا شد و به دوستداران ابا عبدالله الحسین علیه السلام خدمت رسانی کردند. امروز آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، در میدان امام حسین(ع) تهران آغاز شد و دلدادگان حسینی با پیمودن مسیر ۱۷ کیلومتری تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در شهرری پیاده روی کردند و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با حضور جوادی مدیرکل، ارشدی، حسینی، نظر ، خرم، علیپور و محمدی در مواکب ورزش و جوانان استان به جاماندگان خدمت رسانی کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا