اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

مدیرعامل سپاهان: ابتدا در استیناف و سپس در CAS اقدام می‌کنیم

ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ابتدا به استیناف و در صورت احقاق نشدن حق سپاهان به CAS شکایت خواهیم کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، محمدرضا ساکت با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه اصفهان، با اشاره به مباحثی در رابطه با دستور‌العمل ناظر قراردادهای بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال برای فصل جاری اظهار داشت: علیرغم اشکالات دستورالعمل بر اجرای آن گردن نهادیم و طی یک فرآیند کاملا شفاف قرارداد بازیکنان در سامانه سازمان لیگ ثبت شد، فراموش نکنید که تمام فرآیندهای دستورالعمل ابلاغی در قراردادها لحاظ شد.

وی افزود: تمام قراردادهای بازیکنان تیم فوتبال را تا شانزدهم مرداد ثبت کردیم ولی هفدهم مرداد ماه به یک‌باره با نامه‌ای مبنی بر افزایش ۲۵ درصدی در سال آینده مواجه شدیم؛ در حالی که ما قراردادها را ثبت کرده بودیم و هیچ قانونی عطف به ماسبق نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در نگارش دستورالعمل ضعف اتفاق افتاد و هیچ قانونی عطف به ما سبق نمی‌شود. طی روزهای اخیر رئیس کارگروه مواردی را مطرح کرد و در ادامه دپارتمان حقوقی باشگاه لوایح دفاعی خود را تحویل داد و نهایتا روز گذشته جلسه رسیدگی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: هیچ باشگاهی نمی‌تواند تابع قانونی باشد که عطف به ماسبق است، باشد. فراموش نکنید در جلسه رسیدگی هیچ حقی برای باشگاه‌های شاکی لحاظ نشد البته نمیدانم چرا در رای صادره هیچ اشاره‌ای به این موضوع نشده است.

ساکت با اشاره به اینکه مواردی در جلسه رسیدگی روز گذشته مطرح شد که پیش تر اصلا صحبتی در رابطه با آن به میان نیامده بود، گفت: سال‌هاست برخی باشگاه‌ها مالیات بازیکنان را پرداخت می‌کنند اما باشگاه سپاهان مالیات بازیکنی را پرداخت نمی‌کند و هیچ قرارداد با پایه دلاری ثبت نشده است.

وی با ابراز تاسف نسبت به رای صادره شده و اشاره به اینکه جلسه سه ساعته برای رسیدگی به موضوعی به این گستردگی کافی نبود، ادامه داد: در یک فاصله کوتاه رأیی پیش از آغاز مسابقات آسیایی علیه سپاهان صادر می‌شود که شرایط آمادگی تیم را بهم می‌ریزد. تمام موارد رای صادره قابل تجدید نظر است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با تاکید بر اینکه پیگیر احقاق حق تیم فوتبال سپاهان در تمام مراجع خواهد بود، ادامه داد: بعد از اینکه در در استیناف اقدام کردیم و در صورت احقاق نشدن حق سپاهان به cas شکایت خواهیم برد.

وی خاطرنشان کرد: ما سو نیتی از سوی هیچ شخصی نمی.بینیم ولی از همین امروز شکایت نسبت به باشگاه‌های متخلف را آغاز کرده‌ایم؛ همه عملیات مالی باشگاه سپاهان شفاف است و هرآنچه فی مابین بازیکن و باشگاه مطرح می‌شود صرفاً در قرار داد ذکر می‌شود.

ساکت با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ای و ایجاد فضای ملتهبی که در روزهای اخیر کمیته انضباطی را تحت تاثیر قرار داد، تصریح کرد: موضوعات اشتباهی در جلسه روز گذشته مطرح شد در حالی که موضوع اصلا به‌گونه‌ای که مطرح شد، نبود و موضوع مطروحه در نسخه قراردادی که تحت اختیار سازمان لیگ است، اصلا این وجود ندارد؛ بنظرم مسیر رسیدگی به‌صورت صحیح پیش نرفت.

وی با اشاره به اینکه موضوع عدم به‌کارگیری شش بازیکن سپاهان باید در استیناف مورد بررسی قرار گیرد. از هوادارانی که دور از هیجانات خواسته های خود را مطرح کردند تشکر می‌کنم. در روزهای آتی جلسه‌ای را برای رفع این موضوع با استاندار اصفهان خواهیم داشت. مسئولین استان دغدغه سپاهان را دارند و همراه ما هستند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با ابراز امیدواری نسبت به بررسی تخلفات باشگاه‌های دیگر، گفت: امروز تمام بازیکنان از تمرکزشان را برای ادامه مسیر گفتند. اعتماد متقابلی بین باشگاه و بازیکنان وجود دارد. همانگونه که در آغاز لیگ گفتم امسال در نبرد چندگانه‌ای درگیر هستیم.

وی تصریح کرد: امشب طیب‌نیا اعلام کردند فردا در کنار بازیکنان خواهند بود و حمایت همه‌جانبه خود و فولاد مبارکه را به اعضای تیم ابلاغ خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه از روز گذشته نمایندگان باشگاه در اربیل برنامه حضور منسجم تیم سپاهان را پیگیری می‌کنند: گفته در ادامه مسیر بازیکنان در جبهه سبز و مسئولین در خارج از مستطیل سبز برای یک هدف تلاش خواهند کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا