اخبار ورزشیمصاحبهویژه‌های خبری

محمدرضا رودبارکی در گفتگو با پیشرو ورزش: اولین اصل برای موفقیت در فوتبال داشتن هدف است

در ادامه ی گفتگوی پیشرو ورزش با بازیکنان فوتبال کشورمان اینبار به سراغ محمدرضا رودبارکی بازیکن موفق و کار بلد فوتبال رفتیم.

به گزارش پیشرو ورزش، مشروح گفتگوی اختصاصی پایگاه خبری پیشرو ورزش با محمدرضا رودبارکی فوتبالیست خوشنام ایران تقدیم نگاه شما مخاطبین گرانقدر می شود:

با سلام و احترام؛
لطفا ابتدا خود را برای مخاطبین ما معرفی کنید.

با سلام و احترام
محمدرضا رودبارکی هستم ، از مازندران شهر کلارآباد ارشد مهندسی عمران-ژئوتکنیک ، مدافع چپ و هافبک چپ

در چه تیم های باشگاهی و ملی کشورمان سابقه حضور دارید و فوتبال را از چه سالی آغاز کردید

از سال ۸۶
پیام شهدای کلارآباد
تمام رده سنین شهرداری نوشهر
شهرخودرو مشهد
(پدیده مشهد اسبق)
تیم ملی پایه
تیم ملی دانش آموزی زیر ۱۸سال جهت حضور در مسابقات آسیایی مالزی

وضع فوتبال ایران را چطور می بینید؟

فوتبال درایران به پر هوادارترین ورزش در این کشور تبدیل شده است که سابقه های درخشان متعدد در قهرمانی آسیا را دارند ، لذا یه سری نواقص و اشکالات در سیستم مدیریتی در فوتبال ایران را شاهد هستیم که انشالله به زودی برطرف می شوند و جایگاه اصلی خود را در آسیا و جهان تثبیت می کند.

اگر بخواهید به کسانی که بعنوان بازیکن می‌خواهند وارد رشته پرطرفدار و جذاب فوتبال بشوند توصیه ای داشته باشید ، چه توصیه ای می کنید؟

در دنیای امروز فوتبال یکی از بزرگ ترین صنعت های جهان است که هر کس به سطوح بالا بتواند برسد، درآمد بسیار عالی خواهد داشت. این مسئله بر هیچ کس پوشیده نیست و بسیاری از والدین در تلاش هستند تا فرزندان خود را به لیگ های معتبر برسانند.

کسانی که این سوال را از خود می پرسند که چگونه در فوتبال پیشرفت کنیم، لازم است از تجارب مربیان در آکادمی ها و بازیکنان حرفه ای بهره ببرند.هر فرد استعداد مخصوص خودش را دارد. هر فرد باید استعداد درونی خودش را پیدا کند و آن را تقویت کند تا موفق شود.

در فوتبال هم این چنین است باید استعداد فوتبالی خودتان را بشناسید و بدانید که در کدام پست می توانید بازی کنید که موفق شوید.

الگو شما در فوتبال ایران و جهان چه کسانی هستند؟

الگو فوتبالی بنده در جهان مارسلو و محمد صلاح هستند و در ایران آقای علی دایی افتخار کشور عزیزمان.

آینده خود را در فوتبال چگونه می‌بینید؟

اولین اصل برای موفقیت در فوتبال داشتن هدف است. به لطف خدا شاهد پیشنهاداتی از تیم های لیگ دو و لیگ یک هستم ، که به امید خدا بهترین انتخاب می کنم تا به هدف اصلی خود که فوتبال اروپا هست قدم قدم نزدیکتر بشم و برسم.

سخن پایانی.

ممنون از مصاحبه شما و سایت عالی پیشرو ورزش متشکرم.

از تلاش بی وقفه شما برای پیشرفت در فوتبال همیشه باید تلاش کرد و با در جا زدن نمی توان به جایی رسید به امید خدا تمام افرادی که این ورزش و دنبال می کنند به هدف خود برسند و مایه افتخار خانواده و اطرافیان خود شوند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا