اخبار ورزشیسایر اخبار

مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه‌سواری در آکادمی ملی المپیک برگزار شد

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: ساختمان نیمه کاره فدارسیون ۸ میلیارد بدهی روی دست‌مان گذاشته است.
به گزارش پیشرو ورزش، مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه‌سواری در آکادمی ملی المپیک ثبت شد. در این مجمع محمدشروین اسبقیان به عنوان نماینده وزارت ورزش و مهین فرهادی زاد به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک حضور داشت‌.
رسول اسدی رییس فدراسیون در مجمع بیان کرد: مجمع فدراسیون دو سال بود به دلیل مشکلاتی که وجود داشت، نتوانستیم برگزار ‌کنیم. ما فدراسیون را با پرونده دوپینگ سازمان یافته تحویل گرفتیم و ریاست قبلی فدراسیون به دلیل این پرونده محروم بود. میلیاردها بدهی داخلی و ۴۰ هزار یورو بدهی خارجی داشتیم. ما فدراسیون را با انبوهی از ایمیل‌های سیاه که به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری ارسال شده بود و پرونده باز دخالت دولت، تحویل گرفتیم.
وی ادامه داد: شبانه‌روزی کار کردیم و این فدراسیون قابل مقایسه با گذشته نیست. ما اساسنامه قابل تصویب نداشتیم و بعد از کار کردن زیاد توانستیم اساسنامه را به انتخابات برسانیم. بدهی‌ها قسط‌بندی کردیم و ۳۰ هزار یورو بدهی خارجی پرداخت شد و مبلغ اندکی مانده و آن را هم در موعد مقرر پرداخت خواهیم کرد.
اسدی در مورد ساختمان فدراسیون گفت: دو واحد فدراسیون در خیابان ورزنده به فروش رساندند و در زمین استیجاری مجموعه آزادی یک ساختمان نیمه کاره تحویل فدراسیون‌های بعدی دادند. ما متوجه شدیم ۸ میلیارد تومان بدهی برای همین ساختمان نیمه کاره داریم و ۱۰ میلیارد تومان هم نیاز داریم تا ساحتمان تکمیل شود.
رییس فدراسیون در مورد خزانه‌دار فدراسیون گفت: به دلیل عدم وجود مدیریت ثابت، سو استفاده‌هایی در خزانه‌داری فدراسیون شاهد بودیم که به مراجع قضایی اعلام شد و پرونده در حال پیگیری است.‌در حال حاضر از لحاظ مالی در ثبات خوبی داریم. یکی از معضلات فدراسیون بحث دوپینگ بود و حتی پرونده در اتحادیه جهانی داشتیم و توانستیم با این معضل مبارزه کنیم.
او با اشاره به حضور علی لبیب در المپیک پاریس گفت: رکابزنان ما در المپیک‌ها به آخر خط نمی رسند و این بازتاب بدی در رسانه‌ها دارد. تمرکز ما این است در این دوره این اتفاق نیفتد و نتیجه خوبی توسط علی لبیب به دست آید. ما تلاش کردیم موانع را برداریم و سال نوید بخشی را پیش‌بینی می‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا