اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

مجمع باشگاه پرسپولیس/ درویش: از سال ۷۵ مالیات باشگاه پرداخت نشده بود

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: از سال ۷۵ تاکنون باشگاه بدهی‌های مالیاتی را پرداخت نکرده بود که با زحمات سجادی و خاندوزی بخش قابل توجهی از بدهی‌ها پرداخت شد.

به گزارش پیشرو ورزش، رضا درویش در مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بعد از اینکه به عنوان مدیرعامل انتخاب شدم و تکلیف هیات مدیره مشخص شد کمیته پنج‌گانه‌ای را تشکیل دادیم و هر کمیته وظیفه تخصصی خود را دنبال کرد. در گذشته باشگاه قبل از اینکه وارد فرابورس شود دارای ساختار خاصی نبود و بیشتر روی تفکرات مدیران اداره می‌شد.

وی افزود: از سال ۷۵ تاکنون باشگاه بدهی‌های مالیاتی را پرداخت نکرده بود که با زحمات سجادی و خاندوزی بخش قابل توجهی از بدهی‌ها پرداخت شد. اسنادی که از سال‌های قبل در باشگاه وجود دارد هزینه‌ها مشخص است ولی درآمدها مشخص نیست.

دلبری: مشکلات حل شدنی است

در ادامه محمد دلبری عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مجمع عمومی عادی باشگاه پرسپولیس گفت: اولین گام ما در باشگاه پرسپولیس آسیب‌شناسی موضوعات مختلف بود و تلاش کردیم که موانع پیش‌رو را برداریم و بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

وی در ادامه گفت: اگر تکلیف سهام و واگذاری باشگاه هرچه زودتر مشخص شود می‌توانیم دیگر مشکلات را نیز حل کنیم.کار بزرگی در زمان سجادی صورت گرفت و روند خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آغاز شد و باید این موضوع را به سرانجام برسانیم. سجادی هرگونه کمک و حمایتی که می‌توانسته از باشگاه پرسپولیس دریغ نکرده است.

درخواست قره‌سیدرومیانی از وزارت ورزش، وزارت دادگستری و وزارت اقتصاد

همچنین سیدهادی قره سید رومیانی در جلسه مجمع عمومی عادی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: یک انضباط مالی و سیستمی در باشگاه پرسپولیس وجود دارد و این نشان دهنده حضور افراد توانمند در باشگاه است. باید یک جلسه مشترک بین باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال و سازمان خصوصی‌سازی برگزار شود و مشکل دفتر باشگاه حل شود.

وی ادامه داد: نیاز است که وزارت ورزش، وزارت دادگستری و وزارت اقتصاد از جایگاه حاکمیتی ورود کنند و درخصوص مطالبات شستا بازنگری صورت بگیرد.

حضور وزیر ورزش و جوانان در مجمع پرسپولیس

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان که به دلیل همزمانی جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس و جلسه فوق‌العاده دولت برای سفر استانی به خوزستان، در ساعت نخست مجمع پرسپولیس غایب بود، پس از پایان نشست خود در دولت با بازگشت به وزارت ورزش و جوانان در مجمع باشگاه پرسپولیس حضور یافت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا