اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

مانچینی: هدفم قهرمانی با عربستان در جام ملت‌های آسیا است

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عربستان در نشست خبری گفت که حضور ستارگان بزرگ در لیگ این کشور به آنها قدرت می‌دهد.

به گزارش پیشرو ورزش، «روبرتو مانچینی» سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عربستان غروب دوشنبه در نشستی گفت: افتخار می‌کنم در تیم ملی عربستان خدمت می‌کنم.

به نوشته روزنامه عربستانی «الاخباریه» مانچینی در نشست خبری گفت: حضور ستارگان بزرگ در لیگ عربستان به این لیگ قدرت و به رشد آن شتاب می‌دهد. سعودی‌ها سرمایه‌گذاری قابل توجهی در فوتبال انجام می‌دهند و این تاثیر مثبتی خواهد داشت.

وی با اشاره به بازی تیم عربستان با آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: بازی عربستان و آرژانتین یک نبرد حماسی بود و گل سعودی فوق العاده بود.

مانچینی ۱۰ روز پیش از سمت هدایت تیم ملی ایتالیا کناره‌گیری کرد تا بتواند راهی عربستان شود و برای موفقیت این تیم در جام ملت‌های آسیا و جام جهانی ۲۰۲۶ تلاش کند.

وی اظهار داشت: «هدف ما تلاش برای قهرمانی در جام ملت های آسیا پس از ۲۷ سال است.»

طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی، فوتبال عربستان قراردادی ۴ ساله با مانچینی امضا کرده و قرار است سالیانه ۳۰ میلیون یورو دستمزد بدهد.

با این حقوق، مانچینی از هر سرمربی در تاریخ فوتبال بیشتر دستمزد می‌گیرد و به عبارتی به گران‌ترین سرمربی تاریخ فوتبال نام گرفت.

تیم ملی ایتالیا با مانچینی به مقام قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ رسید ولی نتوانست به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − دو =

دکمه بازگشت به بالا