اخبار ورزشیفوتبال ایران

ماجدی: فوتبال کشور به تغییرات نیاز دارد

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال کشور به تغییر نیاز دارد و باید این تغییر را ایجاد کرد، چرا که در غیر این صورت در همین جایگاهی که هستیم خواهیم ماند.

به گزارش پیشرو ورزش، میرشاد ماجدی ظهر امروز در نشست مجمع عمومی هیئت فوتبال استان مرکزی اظهار داشت: در سال‌های گذشته در اراک سابقه سرمربیگری برای فوتسال آلومینیوم را داشته‌ام و دو سال در این تیم بودم، امروز خاطرات خوب آن روزها زنده شد.

وی افزود: استان مرکزی خاک استعداد خیزی دارد که باید به آن توجه شود و به راحتی از این موضوع عبور نکرد.

سرپرست فدراسیون فوتبال بیان کرد: فوتبال کشور به تغییر نیاز دارد و باید این تغییر را ایجاد کرد چرا که در غیر این صورت در همین جایگاهی که هستیم خواهیم ماند.

ماجدی ادامه داد: از مسوولین و کسانی که در این بخش فعالیت دارند می‌خواهیم که همراهی کنند و تلاش خود را برای تغییر به کار بگیرند.

وی افزود: شناسایی و آموزش استعدادهای ورزشی در کشور در حوزه فوتبال یکی از اقداماتی است که تا به امروز انجام شده و در همین راستا و در ۴ ماه گذشته ۳۰ هزار بچه علاقمند به فوتبال را شناسایی کردیم.

همچنین طهمورث حیدری رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال نیز با اشاره به توسعه فوتبال در استان مرکزی اظهار کرد: توسعه فوتبال در استان مرکزی طی سال‌های اخیر توسعه قابل قبولی بوده و جای تقدیر دارد. عملکرد باشگاه‌ها، هیئت فوتبال و فعالان ورزشی در رشته فوتبال استان بسیار خوب و چشمگیر بوده است.

در پایان این مراسم رای‌گیری انتخاب اعضای هیئت رئیسه به صورت مخفی و نظارت فدراسیون فوتبال کشور آغاز و اعضای هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان مرکزی انتخاب شدند.

سعیده دربندی- نائب رئیس بانوان ۲۵ رای
محسن حاتمی- نائب رئیس آقایان ۲۳ رای
سیدمرتضی میرحسینی- نماینده هیئت‌های فوتبال ۲۳ رای
ابوطالب اسماعیلی- نماینده باشگاه‌ها ۲۳ رای

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 15 =

دکمه بازگشت به بالا