اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

لیگ قهرمانان اروپا: برد بارسلونا مقابل پورتو در حضور طارمی/ پیروزی نیوکاسل مقابل پاریس/تساوی میلان و دورتموند/برتری سیتی

در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا مقابل پورتو و طارمی به برتری رسید.

به گزارش پیشرو ورزش، در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰، ۶ بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها، بارسلونا مقابل پورتو به برتری یک بر صفر رسید و سیتی توانست در یک جدال سخت مقابل لایپزیگ به برد ۲ بر یک دست یابد.

در بازی پورتو مقابل بارسلونا مهدی طارمی در ترکیب ثابت تیم پرتغالی حضور داشت و ۸۵ دقیقه بازی کرد. او یک گل دیدنی به ثمر رساند به دلیل آفساید مردود اعلام شد. 

از طرف دیگر، نیوکاسل در سنت‌جیمز پارک مقابل پاریس یک شاهکار به پا کرد و توانست یاران امباپه را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد. میلان و دورتموند نیز در دیدار مهم هفته دوم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا کار در این گروه دشوار دنبال شود. 

نتایج کامل به شرح زیر است:

گروه E

سلتیک یک – لاتزیو ۲ 
گل‌ها: فوروهاشی برای سلتیک – وسینو و رودریگز برای لاتزیو

دیگر بازی این گروه ساعتی پیش به اتمام رسید و اتلتیکو توانست در یک بازی مهیج مقابل فاینورد به برتری دست یابد. 

در جدول این گروه اتلتیکو با ۴ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های لاتزیو ۴ امتیاز، فاینورد ۳ امتیاز و سلتیک صفر امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

گروه F

دورتموند صفر – میلان صفر

نیوکاسل ۴ – پاری سن ژرمن یک
گل‌ها: آلمیرون، برن، لانگ‌استاف و شار برای نیوکاسل – تئو هرناندز برای پاریس

در جدول این گروه نیوکاسل با ۴ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های پاریس ۳ امتیاز، میلان ۲ امتیاز و دورتموند یک امتیاز در ره‌های بعدی قرار دارند.

گروه G

لایپزیگ یک – منچسترسیتی ۳ 
گل‌ها: اوپندا برای لایپزیگ – فودن، آلوارز و دوکو برای سیتی

ستاره سرخ بلگراد ۲ – یانگ‌بویز ۲

در جدول این گروه، سیتی با ۶ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های لایپزیگ ۳ امتیاز، یانگ بویز یک امتیاز و ستاره سرخ بلگراد یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

گروه H

پورتو صفر – بارسلونا یک
گل: فران تورس برای بارسلونا

دیگر بازی این گروه ساعتی پیش به اتمام رسید و در یک دیدار دیدنی، شاختار توانست مقابل آنتورپ به برتری ۳ بر ۲ دست یابد و یک برد بزرگ بدست آورد.

در جدول این گروه، بارسلونا با ۶ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های پورتو ۳ امتیاز، شاختار ۳ امتیاز و آنتورپ صفر امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + شش =

دکمه بازگشت به بالا