اخبار ورزشیورزش بانوان

لیگ برتر هندبال بانوان ایران: برد مدعیان در هفته نهم

هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان با پیروزی مدعیان به پایان رسید.

به گزارش پیشرو ورزش، هفته نهم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان امروز با برگزاری ۴ دیدار به پایان رسید که طی آن مدعیان به پیروزی رسیدند و سپاهان توانست یک پله جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشد.

صبح امروز سنگ‌آهن بافق صدرنشین میزبان شهدای رزکان البرز بود که توانست این تیم البرزی را با نتیجه ۲۱-۲۳ شکست دهد تا جمع امتیازات خود را به عدد ۱۶ برساند و رزکان البرز با این شکست یک پله در جدول سقوط کند.
فولاد هرمزگان نیز که به گچساران رفته بود، توانست با اقتدار نفت و گازی‌ها را با نتیجه ۳۳ بر ۲۳ شکست دهد تا کماکان بر رده دوم جدول رده‌بندی بایستد.
سپاهان اما با پیروزی ۳۰ بر ۲۰ برابر شهید چمران لارستان جمع امتیازات خود را به ۱۲ رساند تا با شکست رزکان البرز از سنگ‌آهن بافق، به رده چهارم جدول بیاید.
زاگرس جنوبی کازرون کار سختی در برابر سنندج نداشت و این تیم را با حساب ۳۸ بر ۲۵ شکست داد تا همچنان رده سوم جدول را در اختیار داشته باشد.

نتایج کامل مسابقات هفته نهم لیگ برتر بانوان به این شرح است:
نفت و گاز گچساران ۲۳ – فولاد هرمزگان ۳۳
فولاد مبارکه سپاهان ۳۰ – شهید چمران لارستان ۲۰
زاگرس جنوبی کازرون ۳۸ – سنندج ۲۵
سنگ آهن بافق ۲۳ – شهدای رزکان البرز ۲۱

با این نتایج و بدون احتساب امتیاز شرکت در لیگ آیندگان، سنگ‌آهن بافق با ۱۶ امتیاز به تنهایی صدرنشین است و فولاد هرمزگان و زاگرس جنوبی کازرون با ۱۴ امتیاز دوم و سوم لیگ را در اختیار دارند.
فولاد سپاهان با پیروزی امروز ۱۲ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رسید و شهدای رزکان البرز با ۱۰ یک پله سقوط کرد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.
در نیمه دوم جدول هم نفت و گاز گچساران و شهید چمران لارستان با ۳ و سنندج بدون امتیاز در رده‌های ششم تا هشتم قرار دارند.
هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان ششم بهمن برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا