اخبار ورزشیفوتبال ایران

لیگ برتر فوتسال| گیتی‌پسند از پس فردوس برنیامد

تیم فوتسال گیتی‌پسند در هفته دوم لیگ برتر مقابل فردوس قم به تساوی رسید.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از فارس، در قالب هفته دوم لیگ برتر فوتسال و در گروه نخست از ساعت ۱۷:۳۰ امروز تیم گیتی‌پسند اصفهان میزبان تیم فردوس قم بود که این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید.

بازی را بازیکنان گیتی‌پسند هجومی شروع کردند و خیلی زود به نخستین گل دست پیدا کردند؛ در ادامه نیز شاگردان وحید شمسایی در گیتی‌پسند بازی بهتری به نمایش گذاشتند و ۳ بار تیرک دروازه فردوس را به لرزه درآوردند.

در ادامه نیمه اول بازی رفته رفته متعادل‌تر شد اما باز هم این گیتی‌پسند بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و فردوس بیشتر به فکر استفاده از ضدحملات و تک موقعیت‌ها بود؛ نیمه نخست با برتری یک بر صفر گیتی‌پسند به پایان رسید.

در نیمه دوم این فردوس بود که موفق شد از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر برساند و چند دقیقه بعد روی یک ضدحمله دومین گل خود را وارد دروازه گیتی‌پسند کرد و از میزبان پیش افتاد.

در ادامه نیمه دوم شاگردان شمسایی برای جبران نتیجه بر شدت حملات خود اضافه کردند و یک گل زدند اما یک پنالتی نقطه دوم را از دست دادند؛ در لحظات پایانی فردوس دوباره پیش افتاد اما گیتی‌پسند بازهم نتیجه را جبران کرد و بازی با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید.

کارت زرد: سعید قاسمی دقیقه ۲۷ از فردوس

کارت قرمز: –

گل: علی‌رضا وفایی دقیقه ۲، قدرت بهادری دقیقه ۳۲ و علی‌اصغر حسن‌زاده دقیقه ۴۰ برای گیتی‌پسند – روح‌الله ایثاری دقیقه ۲۵ و ۲۷ و وحید ندری دقیقه ۳۹ برای فردوس

ترکیب گیتی‌پسند اصفهان:

بهزاد رسولی، علی‌اصغر حسن‌زاده، مجتبی امیرخانی، علی‌رضا وفائی، محمد مهدی‌خانی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، سعید احمدعباسی، مهدی مصطفائی، مهران رضابدر، فرهاد توکلی، مسعود یوسفی و قدرت بهادری

ترکیب فردوس قم:

سیدحسین رضوی، امیرحسین زینلی، سید مصطفی موسوی‌خوان، وحید ندری، مجتبی نعمتی، محمدمهدی کبیری، ناصر اطمینان، شهاب بشری‌دوست، روح‌الله ایثاری، علی میکائیلی، سعید قاسمی و امیرحسین فتاح

حواشی:

* در حالی که گیتی‌پسند در فصول گذشته در سالن پیروزی اصفهان میزبانی می‌کرد در فصل جدید در سالن مخابرات به مصاف حریف خود رفت.

* این دیدار قرار بود ساعت ۱۵:۳۰ برگزار شود که با درخواست باشگاه گیتی‌پسند و برای پخش زنده ساعت این دیدار به ۱۷:۳۰ تغییر پیدا کرد.

* سپهر محمدی دروازه‌بان ملی‌پوشی که در این فصل دوباره به گیتی‌پسند بازگشت، در فهرست تیم گیتی‌پسند برای این دیدار حضور نداشت.

* در دقیقه ۷ تکل خطرناک احمدعباسی روی پای بازیکن فردوس را داور خطا اعلام کرد که با اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی فردوس همراه بود و اعتقاد داشتند بازیکن گیتی‌پسند باید کارت می‌گرفت.

* در دقیقه ۱۶ بازی خطا چسبیده به محوطه جریمه گیتی‌پسند اعلام شد که بازیکنان و کادر فنی فردوس به شدت به داور اعتراض کردند و اعتقاد داشتند باید پنالتی به سود این تیم اعلام می‌شد.

* پس از اعلام پنالتی به سود فردوس در نیمه دوم بازیکنان و کادر فنی گیتی‌پسند با وجود مشکوک بودن پنالتی اعتراضی به تصمیم داور نکردند.

* محدودیت ۵ خطای تیم فردوس در نیمه دوم به پایان رسید و با هرخطای این تیم یک پنالتی به سود گیتی‌پسند اعلام شد.

* در دقایق پایانی بازی تیم گیتی‌پسند برای جبران نتیجه و کسب پیروزی از سیستم پاور‌پلی استفاده کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + چهار =

دکمه بازگشت به بالا