اخبار ورزشیفوتبال جهان

لیزارازو: فوتبال فرانسه مشاجره کرد اما آلمان ها سیستم موثر ارائه کردند

ستاره اسبق تیم ملی فرانسه، از مدیریت فوتبال کشورش به خاطر عدم توجه به ادامه فصل جاری لیگ لوشامپیونه انتقاد کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، ازسرگیری مسابقات فوتبال باشگاهی آلمان «بوندس لیگا» که از روز گذشته آغاز شد، باعث شد تا بیزانته لیزارازو، ۲ حس مختلف داشته باشد.

مدافع پیشین تیم ملی فرانسه از این که می دید بعد از هفته های کرونایی، فوتبال با بوندس لیگا بازگشته ، خوشحال شد اما از  این که مدیران تصمیم گیرنده کشورش اجازه ندادند فصل فوتبال به اتمام برسد و مسابقات را نیمه کاره رها کردند، انتقادداشت.

لیزارازو در مصاحبه با اکیپ گفت: در زمانی که ما در فرانسه هنوز هم مشاجره می کنیم، آلمانی ها رفتند  و به سرعت سیستم موثری را معرفی کردند. آنها لیگ خود را به دقت دنبال کردند.

وی که در دوران جوانی خود سال ها عضو تیم بایرن مونیخ آلمان نیز بود، افزود: از نظر من مسابقات انجام شده در آلمان خوب بودند. در حالیکه می دانیم لغو لیگ در فرانسه، چه عواقب مالی خطرناکی دارد. حرف من در مورد بازیکنان و حقوق آنها نیست. بکه افرادی است که زندگی خود را از راه فوتبال تامین می کنند و تعداد شان هم زیاد است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا