اخبار ورزشیورزش بانوان

قهرمانی ملایی و تیم تهران در مسابقات روئینگ بانوان

تیم تهران در مسابقات روئینگ قهرمانی کشور در جایگاه نخست قرار گرفت.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ قهرمانی کشور روئینگ بانوان گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و قایقران فقید یادواره زنده‌یاد صبا شایسته در دریاچه آزادی برگزار شد.

پاروزنانی از تیم‌های گیلان، فارس، البرز، تهران، همدان، کردستان، تهران توابع، زنجان، آذربایجان غربی، کرمانشاه و اردبیل در مسابقات حضور داشتند.

این رقابت‌ها در مسافت ۱۰۰۰ متر در مواد روئینگ تکنفره سنگین‌وزن و روئینگ تکنفره سبک‌وزن انجام شد.

پس از برگزاری مسابقات دور مقدماتی، نیمه‌نهایی و فینال، نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند.

در فینال B روئینگ تکنفره سنگین‌وزن فاطمه مجلل از آذربایجان غربی با زمان ۴:۱۸٫۱۱۵ دقیقه اول و در مجموع ششم، زهرا سیانکی از تهران توابع با زمان ۴:۲۵٫۹۸۴ دقیقه دوم و در مجموع هفتم و مائده حضوری از البرز با زمان ۴:۳۲٫۷۵۳ دقیقه سوم و در مجموع هشتم شدند.

در فینال B روئینگ تکنفره سبک‌وزن آرینا رجبی از کردستان با زمان ۴:۳۷٫۳۵۶ دقیقه اول و در مجموع ششم، ساریه کریمیان از کردستان با زمان ۴:۴۱٫۵۰۶ دقیقه دوم و در مجموع هفتم و بهاره حبیبی از کرمانشاه با زمان ۴:۴۶٫۴۰۲ دقیقه سوم و در مجموع هشتم شدند.

در فینال A روئینگ تکنفره سنگین‌وزن نگار نگهدار از تهران با زمان ۴:۰۸٫۴۲۸ دقیقه صاحب مدال طلا شد، اسرا جوانمردی از کردستان با زمان ۴:۱۳٫۹۹۱ دقیقه مدال نقره گرفت و مریم کرمی از همدان با زمان ۴:۱۹٫۳۰۴ دقیقه بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز دریافت کرد.

در فینال A روئینگ تکنفره سبک‌وزن نازنین ملایی از گیلان با زمان ۳:۴۵٫۶۷۷ دقیقه بر سکوی نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد، شکیبا وقوفی از تهران با زمان ۳:۵۷٫۴۴۶ دقیقه مدال نقره دریافت کرد و زینب نوروزی از زنجان با زمان ۳:۵۸٫۶۹۲ دقیقه بر جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز گرفت.

در پایان رقابت‌ها تیم تهران با کسب ۲۲ امتیاز قهرمان شد، تیم گیلان با ۱۷ امتیاز با توجه به کسب مدال طلا در نائب‌قهرمان شد و همدان با ۱۷ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + یازده =

دکمه بازگشت به بالا