اخبار ورزشیفوتبال ایران

قنبرپور: هنوز هم خدمتگذار پرسپولیس هستم

مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تغییرات خللی در کار پرسپولیس نیست. خدمت به این تیم و هواداران در هر حالی افتخار است. اعتماد و اتحاد رمز موفقیت ما است و پرسپولیس فقط به قهرمانی فکر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، قنبرپور در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: همیشه گفته‌ام، خدمت به باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس در هر جایگاهی برای من افتخار است. این حرف یک شعار نبوده و نیست و باید در میدان عمل آن گونه باشیم که می‌گوییم. کنار رفتن از مدیریت تیم پرسپولیس نیز، باعث جدایی من از پیکره باشگاه نمی‌شود. به مانند سال‌هایی که همواره افتخار همکاری با باشگاه محبوبم را داشتم، در این مسوولیت جدید، هم با تمام وجود، در خدمت باشگاه پرسپولیس خواهم بود. تلاش می‌کنم در سمت جدید به مانند گذشته که همواره اخلاق‌مداری و تعهد سرلوحه کارم بود، برای این باشگاه مفید باشم. آنچه در این برهه اهمیت دارد، جایگاه پرسپولیس است و این جابه جایی‌ها و تغییرات خللی در اهداف بزرگی که برای باشگاه ترسیم شده است، ایجاد نمی‌کند.

وی ادامه داد: همان طور که در سال‌های اخیر موفقیت‌های بزرگی را با مدیریت آقایان طاهری و گرشاسبی و درایت آقای برانکو ایوانکوویچ در حوزه فنی و همچنین زحمات چشمگیر و اثرگذار بازیکنان و دیگر دست‌اندرکاران پرسپولیس تجربه کردیم و به عنوان مربی و مدیر تیم، دو قهرمانی پی در پی در لیگ برتر و صعود به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردم، عمیقا بر این باورم که این موفقیت‌ها با مدیریت آقای ایرج عرب و تداوم حضور آقای برانکو ایوانکوویچ در حوزه فنی و همچنین تلاش بازیکنان با غیرت و حمایت هواداران که پشتیبان اصلی هستند، ادامه خواهد داشت.

 اعتقاد قلبی‌ام این است که پرسپولیس در فصل جاری هم ظرفیت‌های بسیاری برای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دارد و علاوه بر آنکه می‌تواند بار دیگر در لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست یابد و برای سومین بار پی در پی جام قهرمانی را بالای سر ببرد، در بازی‌های برون مرزی نیز به موفقیت‌های بزرگی دست خواهد یافت و انشاءا… به قهرمانی رقابت‌های آسیایی خواهیم رسید.

قنبرپور خاطر نشان کرد: باید تاکید کنم که باشگاه پرسپولیس به همه ما که در گذشته به عنوان بازیکن، پیراهن این باشگاه را به تن کرده‌ایم، هویت و اعتبار داده است. ما هرآنچه در عرصه فوتبال داریم، حاصل همکاری با این باشگاه است. شخصا اعتقاد دارم که همه ما باید خدمت‌گذار این باشگاه و هواداران باشیم.

برای محسن خلیلی هم که در گذشته برای این تیم زحمت کشیده است نیز در این مسوولیت مهم، آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در پست مدیریت تیم بتواند به افتخارات دست پیدا کند که پیروزی و قهرمانی این تیم افتخار همه ما است.

همچنین لازم می‌دانم از هواداران باشگاه پرسپولیس که در سرما و گرما همواره حامی ما بوده‌اند و در عرصه رقابت‌های داخلی و خارجی هیچ‌گاه حمایت‌های خود را از باشگاه و تیم دریغ نکردند، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم. بدون شک هواداران فهیم باشگاه پرسپولیس سهم بسیاری در موفقیت‌های سال‌های اخیر ایفا کردند و چنانچه حمایت‌های آنها نبود، پرسپولیس هیچ گاه نمی‌توانست دو قهرمانی در لیگ برتر و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند. نباید رمز موفقیت که اعتماد و اتحاد است را از یاد ببریم.

در پایان به همه عزیزان در جمع اعضای تیم و هواداران پرشور پرسپولیس بزرگ، می‌گویم؛ اگر در این سال‌ها، قصور یا تقصیری متوجه اینجانب بوده است، صمیمانه عذرخواهی می‌کنم و برای تک، تک آنها آرزوی موفقیت دارم. باور داشته باشند مصطفی قنبرپور خود را فقط یک خدمتگذار می‌داند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا