اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

قلعه‌نویی: برای دعوت از بازیکنان به تیم ملی به حاشیه‌ها و فضای مجازی توجه نمی‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:‌ بازی دوم تیم ملی نهایی نشده اما به احتمال زیاد به مصاف آنگولا خواهیم رفت.

به گزارش پیشرو ورزش، امیر قلعه‌نویی در پایان مسابقه پیکان و گل‌گهر در لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته‌های ابتدایی لیگ است و تیم‌ها به شرایط آرمانی نرسیده‌اند و به زمان نیاز دارند، بازی هم بازی بدی نبود. 

*به احتمال زیاد تیم ملی با آنگولا بازی می‌کند

قلعه‌نویی در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی گفت: فدراسیون فوتبال در حال رایزنی است و یک بازی تدارکاتی ما صددرصد شده است که یازدهم بازیکنان تیم ملی به اردو می‌آیند و روز سیزدهم به سمت بلغارستان حرکت می‌کنیم. مستقیم به آن شهری می‌رویم که قرار است در آن بازی کنیم. ۱۶ شهریور هم بازی با بلغارستان انجام می‌‌شود. روز ۱۷ شهریور هم برمی‌گردیم. بازی دیگرمان نهایی نشده ولی به احتمال زیاد با آنگولا بازی می‌کنیم.

*وجدانا آن بازیکنی که حق شان باشد را به تیم ملی دعوت می‌کنیم

وی در مورد اینکه تلاش می‌کنید تعداد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور یکسان باشد، عنوان کرد: مگر من هنوز کسی را دعوت کرده‌ام. وجداناً آن بازیکنانی که حق‌شان باشد را دعوت می‌کنیم و نه به مسئله حاشیه‌ای و نه به فضای مجازی کار داریم و اینکه چه اتفاقاتی در فضای مجازی می‌افتد برای ما مهم نیست. ما لیگ را رصد می‌کنیم. نظارت مربیان تیم ملی بر لیگ بی‌سابقه است اینقدر که ما حساس هستیم. هفته اول مربیان تیم ملی همه بازی‌ها را دیدند از همه آنها تشکر می‌کنم، در هفته دوم هم آنها نظاره گر مسابقات هستند. داریم لیگ را بررسی می‌کنیم و به جمع‌بندی می‌رسیم هر بازیکنی که خوب باشد دعوت می‌کنیم برای ما فرقی نمی‌کند.

*کریمی بازیکن باکیفیتی است و برای ما مهم است

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به سؤال خبرنگنار فارس مبنی براینکه پنج‌شنبه عازم استانبول هستید تا بازی لژیونرهای ایرانی در ترکیه را زیر نظر بگیرید و اینکه آیا این سفرها ادامه خواهد داشت یا نه، گفت: مجید حسینی تا ۵-۶ هفته حضور ندارد. علی کریمی هم بازیکن بسیار با کیفیتی است و برای ما مهم است می‌خواهیم از نزدیک شرایط آرمانی‌اش را ببینیم که چگونه است. سفرهای دیگری هم خواهیم داشت همانگونه که لیگ داخلی را رصد می‌‌کنیم لژیونرها را هم در فرصت‌های مناسب رصد خواهیم کرد. 

* مشکل بی‌آبی همه جای ایران هست

قلعه‌نویی در مورد نگرانی که در مورد کیفیت زمین‌های تیم ملی به وجود آمده است، عنوان کرد: مشکل بی‌آبی همه جای ایران هست. کمپ تیم ملی زمین‌هایش به این مشکل برخورده از برخی سازمان ها ممنون هستم اما بخاطر یک سری مسایل اسامی شان را نگوییم بعدا اسامی را اعلام خواهیم کرد. نهایت محبت را به ما کردند و اگر این کار را نمی کردند زمین کمپ نابود می شد و در حال تامین آب هستند. من تقریبا هر روز که زمان آبیاری است به زمین سرکشی می کنم.

*واکنش قلعه نویی به حضور بازیکن دورگه در تیم ملی

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر شایعه حضور «دنیس اکر» بازیکن ایرانی دورگه در لیگ بلژیک که قرار است به تیم ملی دعوت شود، گفت: این را از شما شنیدم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 20 =

دکمه بازگشت به بالا