اخبار ورزشیفوتبال جهان

فلیک: بایرن از زمستان برای کسب قهرمانی انگیزه داشت/کومان استعدادش را نشان داد

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است شاگردانش با انگیزه بسیار راه قهرمانی را هموارکردند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، شب گذشته بایرن مونیخ موفق شد افتخارات فصل اخیر را کامل کند. تیمی که قبلا قهرمانی بوندس لیگا و جام حذفی آلمان را کسب کرده بود، در فینال لیگ قهرمانان اروپا یک بر صفر برنده شد تا ۳ گانه بگیرد.

شاگردان هانس دیتر فلیک با تک گل کینگسلی کومان رویای خود را تحقق بخشیدند. فلیک بعد از برد و افتخارآفرینی گفت:باید از خیلی ها بابت این افتخار تعریف کرد. همه دیدند که در زمستان تیم چقدر با انگیزه است. بایرن با شور و هیجانی زیاد در مسیر رسیدن به این عنوان قدم برداشت. موانع را برداشت و به فینال رسید. در اینجا نیز برنده بازی شد.

او افزود: این مسابقه افت و خیز زیادی داشت. هر دو تیم سعی در بازی سرعتی و رو به جلو داشتند. تلاش می کردند در محوطه جریمه یکدیگر موقعیت ایجاد کنند. خوشبختانه ما نویر را که بهترین گلر دنیاست در اختیارداشتیم. او با عکس العمل هایش، بازی را حفظ کرد.

فلیک در مورد کومان که گل برتری را زد، نیز عنوان کرد: کینگسلی بازیکنی فوق العاده با استعدادی است. برابر سن ژرمن استعدادش را نشان داد. او ثابت کرد فورواردی ارزشمند و گلزن است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا