اخبار ورزشیورزش بانوان

فلسطین با رنک ۱۱۱ دومین رقیب بانوان فوتبالیست ایران

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک روز شنبه مقابل فلسطین قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در نخستین مسابقه انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو شب چهارشنبه مقابل فیلیپین قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد.

ملی‌پوشان کشورمان در دومین مسابقه خود که روز شنبه برگزار می‌شود باید مقابل فلسطین قرار بگیرند. این کشور میزبانی گروه C را برعهده گرفته بود که با رایزنی ایران، میزبانی به قطر داده شد تا بانوان ایرانی بدون مشکل بتوانند در این مسابقات شرکت کنند.

فلسطین در جدیدترین رده‌بندی فیفا که ۲۹ مارس ۲۰۱۹ منتشر شده در رده ۱۱۱ جهان قرار دارد در حالی که تیم ملی بانوان ایران جایگاه ۶۶ جهان را به خود اختصاص داده است.

دومین رقیب ایران بازی نخست خود را با نتیجه ۳ بر صفر مقابل چین‌تایپه واگذار کرده بود حالا باید دید برنده جدال دو کشور در دومین مسابقه کدام تیم خواهد بود؟

مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو با حضور ۱۲ تیم در ۳ گروه برگزار می‌شود که از هر گروه یک تیم جواز حضور در مرحله سوم را کسب خواهد کرد. در مرحله سوم تیم‌های کره جنوبی، کره شمالی، چین، تایلند و استرالیا حضور دارند.

برنامه کامل روز شنبه به شرح زیر است:
نپال – هند
اندونزی – میانمار
ازبکستان – اردن
هنگ‌کنگ – ویتنام
فلسطین – ایران
چین‌تایپه – فیلیپین

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + سه =

دکمه بازگشت به بالا