اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

فروتن: خوشحالم از عنوان قهرمان سال گذشته‌ام دفاع کردم

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جوانان جهان گفت: سال قبل هم موفق به کسب مدال طلا شده بودم و خوشحالم امسال هم توانستم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، عباس فروتن بعد از کسب مدال طلای کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان گفت: سال قبل هم موفق به کسب مدال طلا شده بودم و خوشحالم امسال هم توانستم از عنوان قهرمانی خود دفاع کرده و مدال سال گذشته را تکرار کنم.

وی درباره سر و صورت زخمی‌اش ادامه داد: در دیدار مقابل نماینده ترکیه، حریف با سر و دست مدام به سر و صورت من ضربه می‌زد، اما داوران کاری نداشتند، اما خوشحالم که هم داور را شکست دادم و هم حریفم را. در کشتی باید درد و زحمت را به جان خرید. من این رشته را دوست دارم و برای همین کشتی را انتخاب کردم.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جوانان جهان درباره شباهت کشتی گرفتنش به عباس جدیدی گفت: نظر دوستان است، اما  من دوست دارم مثل خودم کشتی بگیرم و همینطور که هستم قهرمان جهان و المپیک شوم.

به گزارش فارس، در وزن ۹۷ کیلوگرم عباس فروتن پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر رحمان روسیدانمو از چین را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل یاروسلاو اسلاویکوسکی از بلاروس با نتیجه ۱۳ بر ۲ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. فروتن در این مرحله با نتیجه ۴ بر ۲ از سد فیض اله آکتورک از ترکیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار یونگر باستیدا پومارس از کوبا را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا