اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

فرجی: پیراهن پرافتخار تیم پرسپولیس را برتن داریم و هواداران این باشگاه بزرگ، کنار ما هستند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قوانین میلی است و آن را به سود برخی باشگاه‌ها تغییر دادند.

به گزارش پیشرو ورزش، فرشاد فرجی پس از حضور خود در باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برخی کارهای اداری داشتیم. برخی حسابرسی‌ها از فصل قبل و ۲ فصل پیش مانده بود که باید آنها را با باشگاه بررسی می‌کردیم تا رقم‌ها بالا و پایین نباشد. کار خاصی نداشتیم.

وی درخصوص شایعاتی که در مورد ماندن یا رفتنش پس از حضور امروز او در باشگاه پرسپولیس منتشر شد، گفت: خودتان می‌گویید شایعه. درمورد شایعه چه صحبتی کنم. فعلا صحبتی نیست. طبق صحبتی که از قبل داشتیم به من و برخی دیگر از نفراتی که یک فصل دیگر از قراردادمان مانده گفته بودند برای تمدید قرارداد به باشگاه بیایید اما فعلا شرایط به شکلی است که موضوع مهم‌تر تمرکز گذاشتن باشگاه روی جذب بازیکنان جدید و پرداخت مطالبات مربوط به فصل قبل است. در آینده درمورد تمدید صحبت خواهیم کرد.

مدافع پرسپولیس درمورد اینکه در سال‌های اخیر با وجود مبلغ قرارداد نه چندان زیاد خود در این تیم، عملکرد خوبی داشته و سال گذشته نیز سه جام را با سرخ‌پوشان به دست آورد و آیا با این وضعیت احتمال دارد مبلغ قراردادش بیشتر شود، پاسخ داد: نیم فصل اولی که به پرسپولیس آمدم، این تیم در شرایط بد مالی بود. در آن زمان قرارداد سفید امضا کردم و بیشتر هدفم کمک به پرسپولیس بود. ذهنیت مالی نداشتم. پس از آن فصل رقم قراردادها در لیگ برتر ترکید و مبالغ افزایش زیادی داشت. متاسفانه از آن اجری که بازیکنان دیگر بردند، بی‌نصیب ماندیم(باخنده) البته اعتراضی نداشتیم.

فرجی ادامه داد: پیراهن پرافتخار تیم پرسپولیس را برتن داریم و هواداران این باشگاه بزرگ، کنار ما هستند. هرکس می‌خواهد به عشقش برسد، باید برخی چیزها را به جان بخرد. ما که چیزی نگفتیم و فقط سعی کردیم کار خودمان را انجام بدهیم. همیشه هم در تمرینات و بازی‌ها اگر فرصتی پیش آمد چه یک دقیقه یا ۹۰ دقیقه برای بالا ماندن پرچم پرسپولیس از جان و دل مایه بگذاریم.

وی در مورد اینکه کار پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا سخت‌تر شده است، گفت: هرسال سخت است و الان نمی‌توانیم بگوییم کل تمرکزمان روی آسیا است. الان انتظارات بالا رفته و تیمی که سال گذشته عملکرد خوبی داشته و در ۲ جام قهرمانی به دست آورده، این ذهنیت برایش ایجاد می‌شود که باید بهتر نتیجه بگیرد اما باید مقداری عاقلانه فکر کنیم. الان در ۳ جام لیگ برتر، جام حذفی و آسیا باید مقتدرانه بجنگیم. فقط آسیا نیست اما تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را به دست آوریم.

مدافع پرسپولیس درخصوص تقاضایش از باشگاه پرسپولیس با توجه به سقف بودجه اعلامی سازمان لیگ و اینکه آیا او مانند علی نعمتی درخواستی دارد، اظهار داشت: علی هم شرایط مشابه مرا دارد. او یک نیم فصل دیرتر از من آمد و مقداری بیشتر گرفت. قرارداد من اصلا به سقف نمی‌رسد که بخواهیم درمورد سقف صحبت کنیم.

فرجی در خصوص اینکه تراکتور و سپاهان خریدهای خوبی داشته‌اند، گفت: نمی‌دانم چرا قوانینی که می‌گذارند ناگهان تغییر می‌دهند. برای بازیکنان زیر ۲۱ و زیر ۲۳ سال قانون گذاشتند، امروز عوض کردند. در همین هفته گذشته ۳ بازیکن زیر ۲۳ سال ما قرضی به تیم‌های دیگر رفتند. می‌توانستیم آن‌ها را برای تیم خودمان حفظ کنیم. بالاخره زحمت کشیدند و سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: قوانین میلی است. دیدیم که قوانین را به نفع کدام باشگاه عوض کردند. اینکه قوانین را هر لحظه و باب میل خودتان تغییر بدهید کارشناسی نیست. با همه این حرف‌هایی که می‌زنیم، شاید در فیفا به این قوانین بخندند! در مورد مسائل مالی هم دل و دماغی ندارم صحبت کنم. باشگاه می‌گوید سازمان بازرسی و ارگان‌های دیگر بالای سر تیم هستند. حق هم دارند. بالاخره این‌ها هم باید پاسخگو باشند ولی یک سری تیم‌های دیگر در شروع نقل و انتقالات با ما تماس می‌گیرند و ارقامی می‌گویند که مغزتان سوت می‌کشد! در نقل و انتقالات همیشه این داستان‌ها هست. وقتی پیراهن پرسپولیس را می‌پوشید، ۳ قهرمانی و رزومه ملی دارید، قطعا پیشنهاد هست ولی ارقام اصلا قابل قیاس نیست.

بازیکن پرسپولیس در مورد نارضایتی گل‌محمدی از شرایط نقل و انتقالات و همچنین لغو اردوی پیش فصل در ترکیه، عنوان کرد: او سرمربی تیم است. من بازیکن هستم و باید در حیطه خودم صحبت کنم. قطعا همه ما دوست داشتیم اردو و تمرینات خوبی داشته باشیم. شرایطش مهیا نشد. آن هم داستان‌های خاص خودش را داشت. گفتند دستور از جای دیگری است و استقلال و پرسپولیس نمی‌توانند.

فرجی در مورد شرایط فعلی تیم پرسپولیس، گفت: توانستیم بیشتر بازیکنان را حفظ کنیم. این خیلی به تیم کمک می‌کند و باعث شده حداقل یک گام جلوتر باشیم ولی کمبودهایی هست که امیدوارم جبران شود. در همه پست‌ها رقابت بالا رفته، فقط مربوط به مدافعان نیست. تیم بزرگ است. ۳ جام داریم و همه باید آماده باشند. وقتی به عنوان بازیکن قرارداد می‌بندید هیچ کس قول نمی‌دهد بازی کنید. شما باید هرروز در تمرین با دل و جان کار کنید. مربی صلاح دانست بازی می‌دهد، صلاح ندانست باز هم باید تلاش کنید.

وی تصریح کرد: طبق قرارداد وظیفه‌ام این است که هرروز سر تمرین با جان و دل تلاش کنم. مربی دستور داد و نیاز داشت باید بازی کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم. باید وظیفه‌مان را انجام بدهیم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص اینکه آیا دوست دارد بماند و بجنگد یا به دنبال شرایط بهتری است، گفت: اگر واقعا دنبال این بودم خیلی زودتر تصمیم دیگری می‌گرفتم. پرسپولیس را دوست دارم. تا الان مانده‌ام و جنگیده‌ام. دوست دارم افتخارات بیشتری داشته باشم. هیچ کس دوست ندارد پیراهنی که به این سختی به دست آورده را به راحتی از دست بدهد. بازهم می‌مانم و می‌جنگم. سعی می‌کنم جایگاه خودم را کسب کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا