اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

فدراسیون کشتی: آقای دبیرکل کمیته ملی المپیک بر اساس القائات مشاور شخصی‌تان تصمیم نگیرید

فدراسیون کشتی در پی بیانیه صبح امروز کمیته ملی المپیک مبنی بر اظهارات دبیر در مجمع سالیانه واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، در پاسخ به مطلب سایت کمیته ملی المپیک لازم است پاره ای توضیحات را جهت تنویر افکار عمومی به محضر مردم شریف ایران، علاقمندان به ورزش ملی کشور و مسئولان ورزشی برسانیم.

نخست اینکه دبیرکل کمیته ملی المپیک باید بداند که در چارت جدید، بر خلاف روال مسبوق گذشته که انتخابی بوده و با عنایت به اینکه در جلسات هیئت اجرایی حضور دارد اما حق رأی ندارد، بعنوان کارگزار رئیس و هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها محسوب می شود و در جایگاه تصمیم گیری نمی باشد.

مورد بعد اینکه مبلغ ۴ میلیارد تومانی که به فدراسیون کشتی در اواخر سال ۱۴۰۱ پرداخت شده، هیچ ارتباطی به مطالبات فدراسیون کشتی از کمیته ملی المپیک ندارد و صرفا بر اساس توافق و تعهدات اخلاقی فی مابین رئیس محترم کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون است که مربوط به اخذ مطالبات این کمیته از سازمان ذیربط بوده و نشانگر ناتوانی دبیرکل در اخذ مطالبات آن کمیته محترم از مراجع ذیصلاح می باشد و ریاست محترم کمیته ملی المپیک شاهدی بر این مدعاست.

جناب دبیرکل، اینجا صداقت و عملگرایی جزئی از راهبرد عملیاتی ورزشی ها می باشد و با با سوابق و عملکرد مدیریتی شما در مسئولیت های قبلی تان متفاوت است و شأن شما مترصد با اجرای تصمیمات ریاست و هیئت اجرایی محترم کمیته ملی المپیک می باشد.

آقای دبیرکل، توزیع اعتبارات در کمیته ملی المپیک می بایست دارای شاخص و معیار منطقی و عقلانی، متناسب با جایگاه مدال آوری رشته ورزشی باشد که اجرای این مهم متأثر از رویکرد عدالت محوری است. از آنجایی که کشتی بیش از ۶۷ درصد مدال های ورزش ایران در تاریخ ادوار المپیک را کسب کرده است، قطعا باید رقم تخصیصی اعتبارات آن متفاوت از رقم مصوب اعتبارات موجود باشد که علی الظاهر جنابعالی بر اساس القائات مشاور شخصی تان که سال هاست به صورت موروثی تصدی مسئولیت های مختلف کمیته ملی المپیک را عهده دار بوده انجام داده اید.

دبیرکل در آستانه مسابقات مهم بازی های آسیایی و کسب سهمیه المپیک با تصمیمات خلق الساعه و فاقد کار کارشناسی، باعث ایجاد حواشی مخرب و بر هم خوردن تمرکز فدراسیون و تیم های ملی کشتی نگردید.

علی الظاهر تعدد سفرهای برون مرزی، شما را از مأموریت اصلی تان که رسیدگی به امور فدراسیون ها، خصوصا فدراسیون های مدال آور در مسابقات بازی های آسیایی است، دور کرده است.

می بایست با توجه به تجارب گذشته و فاصله کم مسابقات جهانی (کسب سهمیه) و بازی های آسیایی انتخاب نفرات اعزامی به بازی های آسیایی به مردان فنی واگذار نموده و از اظهارنظر غیر فنی در این خصوص پرهیز نماید.

باید طرز تلقی تان خود را راجع به ورزش اول کشور بعنوان برند ورزشی ایران در جهان، تغییر دهید و بدانید که فدراسیون کشتی رقیب شما نیست و افتخارات کشتی همیشه مورد توجه مردم عزیزمان بوده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا