اخبار ورزشیسایر اخبار

فخری: روزی که تیم به ورشو رسید خبری از کرونا در ایران نبود

سرمربی تیم ملی شمشیربازی گفت:روزی که به ورشو رسیدیم خبری از کرونا نبود و بعد از این اتفاق با جلسه‌ای که گذاشتیم بچه‌های تیم را در آنجا نگه داشتیم تا مستقیم به مسابقات لوکزامبورگ اعزام شوند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، پیمان فخری در خصوص لغو اردوهای مختلف اظهار داشت: پیرو بخشنامه‌هایی که از وزارت بهداشت به ارگان‌های مختلف ارسال شده تصمیم گرفتیم فعلا اردوها را تعطیل کنیم. البته این اتفاق چندان بد نیست و مشکلی ایجاد نمی‌کند چون زمان کافی تا براگزاری مسابقات داریم.

وی در خصوص حضور تیم ملی شمشیربازی در لوگزامبورگ گفت: روزی که به ورشو رسیدیم خبری از کرونا نبود و ساعت ۱ بامداد بود که خبر شیوع کرونا در ایران به تیم رسید،بعد از این اتفاق با جلسه‌ای که گذاشتیم بچه‌های تیم را در آنجا نگه داشتیم و روز گذشته اعضای تیم ملی به لوکزامبورگ رفتند و طی روزهای آینده در مسابقات شرکت خواهند کرد. نشد که من هم کنار تیم باشم، همه فدراسیون های جهانی تحت فشار هستند. امروز هم در آنجا قرار است کلیه شمشیربازان  به صف شوند و  تست تب سنجی از آنها صورت بگیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 3 =

دکمه بازگشت به بالا