اخبار ورزشیسایر اخبار

فتل: مرسدس از سیاره دیگری نیامده است/با استراتژی خوب می‌توانیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم

سباستین فتل قهرمان ۴ دوره فرمول یک جهان گفت: مرسدس از سیاره دیگری نیامده اما به نظر می‌رسد آنها در جهان متفاوتی قرار دارند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از فارس، سباستین فتل راننده فراری می‌گوید موقعیت مرسدس در مسابقات فرمول یک فصل ۲۰۲۰ به گونه‌ای است که این تیم را در دنیای متفاوت قرار داده است.

مرسدس در این فصل از ۸۸ امتیاز ممکن ۸۰ امتیاز را کسب کرده است. فراری در مسابقات گرندپریکس مجارستان در رده‌های پنجم و ششم قرار گرفت.

سباستین فتل قهرمان ۴ دوره فرمول یک جهان در این باره اظهار داشت: فکر می‌کنم در مسابقه با لاستیک‌ها می‌توانیم تفاوت ایجاد کنیم. اعتقاد دارم مرسدس از سیاره متفاوتی نیست اما به نظر می‌رسد آنها در جهان متفاوتی هستند.

وی افزود: ما برای آنچه که داریم می‌جنگیم و تلاش خواهیم کرد بهترین نتایج را به دست آوریم. من بسیار خوشحالم، ما یک قدم رو به جلو برداشتیم که بسیار خوب بود. من معتقدم که سرعت مسابقه ما از سرعت واجد شرایط قوی تر است، بنابراین با یک استراتژی خوب می‌توانیم از آن استفاده و موقعیت‌هایی کسب کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا