اخبار ورزشیسایر اخبار

فاز دوم تکمیل موزه ملی ورزش،المپیک،پارالمپیک استارت خورد

با توجه به افتتاح موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک صبح امروز نشستی در دفتر دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره فاز دوم تکمیل موزه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نشست تکمیل موزه ملی ورزش،المپیک،پارالمپیک با حضور سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، رحمانی مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان، صیرفی مدیر موزه ملی ورزش، سلامی مدیر تشریفات و عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک برگزار شد تا ادارات کل استان ها و شهرستان ها در جریان روند و راه اندازی موزه ملی ورزش قرار بگیرند و هماهنگی بیشتری با کمیته ملی المپیک داشته باشند.

در این نشست مقرر شد تا مدیران کل استان ها و شهرستان ها، پیشکسوتان، قهرمانان، داوران و مربیان را در جریان راه اندازی موزه قرار دهند تا آنان یادبودها، مدال ها، تجهیزات ورزشی شخصی و کاپ های خود را به موزه اهداء کنند.

همچنین قرار شد تا در نخستین اقدام سمیناری برای مدیران کل استان ها توسط وزارت ورزش و جوانان و با حضور صالحی امیری و سلطانی فر و مدیران کمیته ملی المپیک برگزار شود و توضیحاتی در خصوص موزه ملی ورزش،المپیک،پارالمپیک در این سمینار به آنان ارائه شود‌ و در پایان مدیران کل استان ها از موزه بازدید کنند.
در ادامه نشست امروز سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک توضیحاتی پیرامون مراحل آماده سازی موزه ارائه  و آمادگی کامل کمیته ملی المپیک برای میزبانی از مدیران کل استان ها و شهرستان ها اعلام کرد.
همچنین رحمانی مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان موزه ملی ورزش را حلقه مفقود شده ورزش کشور دانست راه اندازی آن را تبریک گفت و از پی گیری های صالحی امیری و سلطانی فر برای این کار بزرگ تشکر کرد و آمادگی خود را برای همکاری با کمیته ملی المپیک اعلام کرد.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا