اخبار ورزشیفوتبال ایران

عنایتی: یک جای خالی برای علی کریمی داریم

سرمربی هوادار گفت: استقلال در نیم فصل آمار فوق العاده ای داشته و رکوردهای زیادی را جابجا کرده است اما ما برای ارائه بازی خوب مقابل این تیم انگیزه بالایی داریم.

به گزارش رایکا خبر، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار هوادار مقابل استقلال اظهار داشت: مقابل تیمی بازی داریم که با توجه به آماری که از خودش به جا گذاشته بهترین تیم بوده. در دفاع و حمله و کارهای تیمی بهترین بوده است. به فرهاد مجیدی تبریک می‌گویم. ما در هفته گذشته که آن اتفاقات رقم خورد و بازی عقب افتاد، برنامه‌های ما هم مقداری عقب افتاد و مجبور شدیم سه چهار روز تیم را به خاطر خستگی بازیکنان تعطیل کنیم.

وی ادامه داد: از یکشنبه تمرینات را شروع کردیم و برای بازی با استقلال که تیمی باشخصیت و با وجهه است خودمان را آماده کنیم. حتی در سطح آسیا هم وجهه بسیار خوبی دارد. کار بسیار سختی مقابل این تیم داریم. یک برنامه‌ریزی خوب انجام داده‌ایم و نقاط قوت و ضعف حریف را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. خیلی مصمم هستیم. هم من و هم بازیکنان که شرایط تیمی‌مان را بهتر کنیم. اما امتیازات مفتی را در نیم‌فصل اول از دست داده‌ایم وگرنه می‌توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم. با انگیزه‌ای که در بازیکنانم در این چند روز دیده‌ام تلاش می‌کنیم که در نیم فصل دوم کارهای بزرگی انجام دهیم و با تمام وجود کار می‌کنیم نتیجه بگیریم و امتیازات خوبی بگیریم تا در پایان فصل بتوانیم رتبه خوبی داشته باشیم.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید در فصل نقل و انتقالات گفت: بازیکنانی که جذب کنیم به بازی فردا می‌رسند. بابامحمدی و بابک مرادی را جذب کردیم. ان‌شاءالله در روزهای آینده هم دو سه بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد تا کارمان تکمیل شود. بازیکنانی هم داشتیم که از لحاظ فنی خوب بودند اما در کار تفکر تیمی ما نبودند و از ما جدا شدند. برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. مطمئن باشند که من کار آنها را دنبال می‌کنم و دلم با آنهاست اما فوتبال حرفه‌ای است و کاری نمی‌شود، کرد.

وی در مورد تقابل استقلالی‌های سابق با تیم استقلال عنوان کرد: طبیعی است که این مسئله به حساسیت‌های بازی اضافه کند. بازیکنانی که از تیم‌های قبلی‌شان جدا می‌شوند انگیزه خاصی دارند، اما اگر این انگیزه کنترل شده نباشد می‌تواند نتیجه عکس بدهد. ما با بازیکنان صحبت کرده‌ایم. بحث ما بحث استقلال یا تیم‌های دیگر نیست. ما بازیکنانی گرفته‌ایم که برای ما کارایی داشته باشند. اگر می‌توانستیم از پرسپولیس بازیکن بگیریم این کار را می‌کردیم. فوتبال این مسائل را نمی‌شناسد. بازیکنان ما کسانی هستنند که قبلا در استقلال بازی کرده‌اند و امیدوارم که نیم‌فصل خوبی را با آنها تجربه کنیم.

وی در مورد اینکه استقلال در نیم فصل اول هیچ شکستی نخورده گفت: من اول صحبت‌هایم هم گفتم استقلال خیلی از رکوردها را در نیم فصل اول جابجا کرد. خط دفاع خوبی دارد. منظورم کار دفاعی تیمی است. در خط حمله هم خوب است و باخت نداشته است. این کار ما را سخت می‌کند و بازیکنان ما هم انگیزه زیادی دارند. بازیکنان ما در این چند روز بسیار باانگیزه تمرین کردند. امیدوارم تمام توانمان را به کار بگیریم و بتوانیم در پایان بازی، نتیجه خوبی را بگیریم.

سرمربی هوادار در مورد اینکه وقتی که در لیگ برتر سرمربیان سابق استقلال یا پرسپولیس مقابل این تیم ها امتیاز از دست می‌دهند مورد سرزنش هواداران رقیب قرار می‌گیرند، گفت: ما آمادگی همه چیز را داریم. صفحات مجازی بستری را فراهم کرده که برای یکسری آدم‌های خیلی کوچک بستری فراهم شده، آدم‌هایی که فکر نمی‌کنند و زیاد حرف می‌زنند. اگر بخواهیم به این مسائل اهمیت بدهیم باید کارمان را تعطیل کنیم. همه مربیان که کار می‌کنند آبرویشان برایشان مهم است و دستمزد هم از باشگاه می‌گیرند و با تمام توان برای تیمشان برنامه‌ریزی و کار می‌کنند، اما اتفاقاتی رخ می‌دهد که ذهن هوادار را به سمت و سوی دیگر می‌برد که اگر این مسائل جمع شود اتفاق بدی رخ نمی‌دهد.

وی در مورد اینکه از علی کریمی دعوت کرده که به تیم هوادار بیاید و بازی کند؛ گفت: اول باید از علی کریمی تشکر کنم. از او ویدئویی دیدم که در یازده بازیکنی که اسم می‌برد نام من را هم آورد. این بزرگی این مرد را می‌رساند. من هم گفتم که در تیمی که علی کریمی نباشد باید آن را تعطیل کرد. او آنقدر متواضع بود که اسم خودش را در تیم نیاورد. من وقتی سیستم بدنی علی کریمی را دیدم خوشحال شدم. فوق‌العاده تمرین می‌کند. به شوخی هم نگفتم همین الان هم این مسئله را می‌گویم و جدی می‌گویم. اگر قصد بازی کردن داشته باشد می‌تواند در تیم هوادار بازی کند. یک جای خالی برای علی کریمی داریم و حتما این کار را می‌کنیم و با افتخار این کار را می‌کنیم.

وی در مورد اینکه قرار بود پایش را جراحی کند، گفت: برنامه بازی استقلال برنامه‌های ما را به هم ریخت. حتی برنامه اردویی ما را لغو کرد. حتی برنامه ما هم تغییر کرد. فعلا می‌توانم راه بروم تا بعد از بازی‌ها عمل جراحی کنم و پا به توپ شوم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا