اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

علی پروین: بازیکنان بدون قرارداد بازار گرمی می‌کنند

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: بازیکنانی که قرارداد ندارند در فصل نقل و انتقالات بازار گرمی می کنند و می گویند فلان باشگاه من را می خواهد.

به گزارش پیشرو ورزش، علی پروین در خصوص تمرین تیم پیشکسوتان اظهار داشت: به خاطر کرونا سه سال تمرینات این تیم را تعطیل کرده بودیم و ۴۰-۵۰ روز است که تمرینات را شروع کرده ایم و امروز هم یک دیدار دوستانه انجام دادیم که ۴ – ۵گل به حریف زدیم و بردیم تا آنها این گل ها را سوغاتی با خودشان به خانه ببرند! در تمرینات پیشکسوتان دورهمی و کرکر خنده داریم و خاطرات قدیمی را با هم مرور می کنیم. با این حال هیچ وقت نباید بازنده شویم و من می‌گویم همیشه باید ببریم.

وی در مورد اینکه فوتبال این روزها خیلی پولی شده گفت: کاری نمی توان کرد وقتی فوتبال حرفه ای شده پول هم واردش می شود. بازیکنانی هم که قرارداد ندارند در فصل نقل و انتقالات بازار گرمی می‌کنند و می‌گویند فلان باشگاه و فلان باشگاه من را می‌خواهند و اینجا آنقدر پول می‌دهد و جایی دیگر فلان قدر پول می‌دهد اما در زمان ما حضور در استقلال و پرسپولیس فقط به عشق پیراهن بود و بس.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا