اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

علاقه عجیب بکام به یورگن کلوپ

اسطوره منچستریونایتد اعلام کرد که علاقه زیادی به یورگن کلوپ دارد.
به گزارش پیشرو ورزش، دیوید بکام اسطوره تیم فوتبال منچستریونایتد در گفت‌وگو با پادکست SmartLess با بازیگران هالیوود از جمله جیسون بیتمن، شان هیز و ویل آرنت، اعتراف کرد که دلش برای سرمربی قدیمی لیورپول تنگ خواهد شد. وینگر سابق رئال مادرید و منچستریونایتد اعلام کرد که طرفدار سرسخت یورگن کلوپ است.
بکام گفت: حتی به عنوان یک هوادار منچستریونایتد، یورگن را دوست دارم. من عاشق شخصیت و چیزهایی هستم که او برای ورزش به ارمغان می‌آورد. ممکن است به خاطر این حرف توسط برخی از دوستانم در منچستریونایتد کشته شوم اما از رفتن او ناراحتم. کارهایی که او برای باشگاه و ورزش انجام داده باور نکردنی بود.
آرنت به عنوان هوادار لیورپول به بکام پیشنهاد داد که کلوپ را به میامی ببرد.
این بازیگر هالیوود گفت: تنها توصیه‌ای که در مورد فوتبال به شما خواهم داد، اینکه شما مربی خوبی در اینتر میامی دارید اما می‌دانید چه می‌خواهم بگویم؟ اینکه کلوپ را با خود ببرید. من خیلی یورگن کلوپ را دوست دارم.
کلوپ روز یکشنبه با لیورپول خداحافظی کرد. این مربی آلمانی گفته است که بعد از پدربزرگ شدن می‌خواهد بیشتر در کنار خانواده باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا