اخبار ورزشیسایر اخبار

عزیزی پور رئیس فدراسیون اسکواش شد

مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش پس از حاشیه های زیاد صبح امروز برگزار و عزیزی پور برای ۴ سال رئیس شد.

به گزارش پیشرو ورزش، مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش صبح امروز از ساعت ۱۰ صبح در محل آکادمی ملی المپیک با حضور محسن خمارلو سرپرست فدراسیون اسکواش، سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و امیر عزیزی پور، بابک فقیر، پیروز هاشمی ارس، محمد آران ۴ کاندیدای تأیید صلاحیت شده برگزار شد.

بابک فقیر یکی از کاندیداهای حاضر در مجمع به نفع امیر عزیزی پور از حضور در انتخابات انصراف داد.

اعضای مجمع ۵۴ نفر بودند که ۵۰ عضو در این مجمع حضور داشتند که در ادامه برای انتخاب رئیس آینده رای گیری شد و محمد آران ۱۱ رای، امیر عزیزی پور ۲۴ رای و پیروز هاشمی ارس ۱۴ رای از ۴۹ اخذ شده را کسب کردند به حدنصاب نرسیدن رای برای کسب کرسی ریاست بین کاندیدا ها انتخابات به دور دوم کشیده شد. همچنین محمد آران با کسب ۱۱ رای در دور اول از انتخابات کنار رفت تا رقابت در دور دوم بین امیر عزیزی پور و پیروز هاشمی ارس ادامه داشته باشد. در دور اول یک رای باطله اعلام شد.

در پایان امیر عزیزی پور با ۳۴ رای از ۵۰ را اخذ شده در دور دوم به مدت ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون اسکواش توسط اعضای مجمع انتخاب شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − نه =

دکمه بازگشت به بالا