اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

عذرخواهی گواردیولا از جرارد

سرمربی تیم منچسترسیتی از کاپیتان پیشین لیورپول عذرخواهی کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، سرمربی تیم منچسترسیتی از صحبت‌های اخیر خود درباره کاپیتان پیشین لیورپول عذرخواهی کرد.

پپ گواردیولا، در میانه تحقیقات لیگ برتر درباره نقض قوانین مالی در ارتباط با حامیان مالی و قراردادهای بازیکنان در طول ۹ فصل گذشته، از عناوین سیتیزن‌ها دفاع کرد و گفت هیچ‌کس حق ندارد آن‌ها را زیر سوال ببرد.

رسانه‌های انگلیسی گفته‌اند در صورت محکومیت منچسترسیتی طیفی از جریمه‌ها و محرومیت‌ها در انتظار این باشگاه خواهد بود. این جریمه‌ها از جریمه مالی سنگین تا سقوط به دسته‌های پائین‌تر و همچنین گرفته‌شدن جام‌ها محتمل دانسته شده بود.

چند روز گذشته گواردیولا درباره قهرمانی‌های سیتی در فصل‌های گذشته گفت: آن لحظات قطعاً متعلق به ما هستند، جدای از اینکه چه رأیی صادر خواهد شد. من نمی‌دانم آیا ما مسئول سُر خوردن جرارد در آنفیلد هستیم یا نه. این تقصیر ماست؟

پپ حالا و قبل از بازی حساس چهارشنبه شب تیمش مقابل آرسنال، از جرارد عذرخواهی کرد و گفت: من از استیون جرارد برای اظهارات غیرضروری و احمقانه‌ای که درباره او گفتم، عذرخواهی می‌کنم. او شایسته آن نبود.

در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴، لیورپول که در آستانه قهرمانی بود، در هفته سی و ششم مقابل چلسی به خاطر لیز خوردن جرارد شکست خورد و جام را به سیتیزن‌ها تحویل داد.

پس از دو لغزش اخیر آرسنال، منچسترسیتی فاصله خود با این تیم را البته با یک بازی بیشتر به ۳ امتیاز رسانده و این فرصت را دارد تا با پیروزی چهارشنبه شب در ورزشگاه امارات، به دلیل تفاضل گل بهتر به صدر جدول تکیه بزند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا