اخبار ورزشیفوتبال جهان

عذرخواهی مالک منچسترسیتی به خاطر سوپرلیگ

شیخ مبارک به دلیل حضور در سوپرلیگ احساس پشیمانی کرد و به خاطر این کار از هواداران معذرت خواست.

به گزارش پیشرو ورزش، سوپرلیگ اروپا کمتر از ۴۸ ساعت بیشتر دوام نیاورد و با خروج تیم‌های انگلیسی و در ادامه خروج ۴ باشگاه دیگر این ایده از بین برود. منچسترسیتی جزو اولین باشگاه‌هایی بود که ابراز پشمانی کرد و از سوپرلیگ خارج شد.

حالا روز گذشته پس از گذشت نزدیک به ۲ ماه، شیخ مبارک در خصوص سوپرلیگ صحبت کرد و معذرت خواست.

مالک اماراتی باشگاه منچسترسیتی در خصوص این مسئله گفت: ما همیشه سعی داریم که برای بهتر شدن فوتبال تمام تلاش خودمان را به کار گیریم. ما می‌خواهیم بهترین باشگاه دنیا شویم و در این خصوص باید تلاش کرد و کارهای متفاوت انجام داد.

وی ادامه داد: در این تلاش باید بگویم که گاهی اوقات آدم اشتباه می‌کند. ما در گذشته اشتباهاتی مرتکب شدیم و در آینده نیز مرتکب خواهیم شد ولی باید بیشتر از کارهای غلط کارهای درست انجام بدهیم. ما بهتر خواهیم شد و قوی تر و موفق  تر روزهایمان را سپری خواهیم کرد.

شیخ مبارک گفت: می‌خواهم به طرفداران بگویم ما در جایی درست ایستاده‌ایم و بسیار کارهای درست انجام دادیم ولی در این بین کارهای غلط نیز از ما سر زد. این بخشی از رشد و پیشرفت است. ما باید این شجاعت را داشته باشیم که کارهای غلط خودمان را قبول کنیم.

وی اظهار داشت:‌ اگر به ۱۲ سال گذشته بازگردیم، جایی که مدیریت باشگاه منچسترسیتی آغاز شد، باید بدانیم که بدون ریسک نمی‌توانستیم به اینجا برسیم. ما یاد گرفتیم و حالا نیز قصد داریم که پیشرفت کنیم و آموزش ببینیم.

مدیر باشگاه منچسترسیتی تصریح کرد: بله پشیمانم ولی تجربه بزرگی کسب کردم. ما جلو می‌رویم و به پیشرفت ادامه خواهیم داد. این تصمیم بر اساس نظریه‌ای گرفته شد که اشتباه بود. چیزی که فراموش کردیم این بود که طرفداران نسبت به این ایده چه حسی دارند، از این بابت درس گرفتیم. من تصمیمم را گرفتم و مسئول همه چیز هم خودم هستم. باز هم می‌گویم پیوستن به سوپرلیگ اروپا ایده‌ای غلط بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا