اخبار ورزشیفوتبال ایران

عباسی رئیس هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن شد

با رای اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن جانشین شاهرخ شهنازی مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن،  در جلسه هیات مدیره این باشگاه که در فضایی صمیمانه برگزار شد با رای اعضای هیات مدیره محمد علی عباسی بعنوان رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی  ذوب آهن انتخاب گردید و از خدمات شایسته و خالصانه مهندس شاهرخ شهنازی در طول تصدی ریاست هیات مدیره تشکرو قدردانی گردید.

همچنین در این جلسه پیمان صداقت نیا بعنوان نایب رئیس ، احمدجمشیدی به عنوان سخنگو و  محمدمختاری معاون مالی و اداری باشگاه به عنوان دبیر هیات مدیره انتخاب و از خدمات سرکارخانم رحیمی دبیر سابق هیات مدیره تشکرو قدردانی گردید.

در ادامه این جلسه که با حضور سعید آذری مدیرعامل باشگاه برگزار گردید ضمن قدردانی از نتایج خوب و شایسته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ، عملکرد تیم در مسابقه با تیم الزوراء عراق و شرایط میزبانی تیم عراقی بررسی و در خصوص مسابقه اینده تیم فوتبال ذوب آهن با تیم النصر عربستان تصمیماتی اتخاذگردید.

از دیگر مواردی که در این جلسه ۳ ساعته مورد بررسی قرار گرفت بودجه سال آینده باشگاه بود. محمد علی عباسی، سعید آذری ، برشان ، پیمان صداقت نیا ، جوادمحمدی در جلسه حضور داشتند و احمد جمشیدی بدلیل حضور در مراسم شهید مهدی جمشیدی در جلسه حضور ندشت. جلسه هیات مدیره با صلوات برمحمد وال محمد(ص )  وآرزوی موفقیت روزافزون برای باشگاه و تیم فوتبال ذوب آهن ایران  پایان یافت.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا