اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

صدور احکام انضباطی برای سرمربی و مربی نفت آبادان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص چند پرونده اعلام کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، دیدار تیم های نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان در هفته چهارم برگزار و از سوی عبدالله ویسی، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد.

وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خودت به مدت ۶ ماه تعلیق شد و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

تیم نساجی مازندران به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*مسابقه تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در هفته سوم برگزار و از سوی روح اله شریفی، مربی تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محروم است و باید ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه صنعت نفت آبادان به دلیل پرتاب بطری و اشیا، فحاشی به داور مسابقه توسط تماشاگرانش به ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است. ( با توجه به دادنامه شماره ۱۰۳۴ مورخ ۳۱ مرداد ماه سال جاری، موضوع محرومیت یک جلسه تعلیقی تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان، در صورت قطعیت این رای محرومیت تعلیقی نیز به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.)

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا