اخبار ورزشیسایر اخبار

شکایت وزارت ورزش و جوانان، پس از طرح شایعه پرداخت میلیاردی به پرسپولیس

مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان از شکایت این وزارتخانه از رسانه‌ مدعی کمک ١۵٠ میلیاردی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به باشگاه پرسپولیس خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، مرتضی فلاح با اشاره به انتشار شایعه‌ کذب پرداخت کمک ١۵٠ میلیاردی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: رویه‌ وزارت ورزش و جوانان کمک به گسترش جریان آزاد اطلاع‌رسانی و تعامل با رسانه‌هاست و پرونده شکایتی علیه رسانه‌های محترم از سوی این وزارتخانه دنبال نمی‌شود، اما متاسفانه کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی یک روزنامه، ادعای کذبی را درباره پرداخت ١۵٠ میلیارد تومان از سوی صندوق قهرمانان و پیشکسوتان به باشگاه پرسپولیس مطرح کرد.

وی افزود: با وجود تکذیب این خبر از سوی وزیر محترم ورزش و جوانان و مقامات ارشد صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، این رسانه بر روی ادعای کذب خود پافشاری و بار دیگر مطلبی را منتشر کرد بنابراین با وجود تعامل دو جانبه وزارت ورزش و رسانه‌ها، به منظور تنویر هر چه بیشتر افکار عمومی، اداره کل حقوقی وزارتخانه شکایت از این رسانه را در برنامه دارد و این موضوع با فوریت پیگیری خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هفده =

دکمه بازگشت به بالا