اخبار ورزشیفوتبال ایران

شمسایی: باید دشمنی‌ها را کنار بگذاریم و متحد شویم

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: در این شرایط باید ید واحده شویم تا با وجود شما موفقیت تیم های ملی رخ دهد.

به گزارش پیشرو ورزش، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از مجمع فدراسیون فوتبال، گفت: رای گیری شده الان باید دشمنی ها باید کنار برود و دوستی جانشین آنها شود. تیم ملی فوتبال کمتر ا ۴ الی ۵ ماه دیگر باید به جام جهانی برود. فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال امید همه شرایط مشابه تیم ملی فوتبال را دارند.

وی افزود: در این شرایط باید ید واحده شویم تا با وجود شما موفقیت تیم های ملی رخ دهد. کلا باید دشمنی ها را کنار بگذاریم و همدل شویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال از شرایط تیم ملی، گفت: با آرژانتین توافق شده و قرار است با قهرمان جهان بازی کنیم. تو مهر ماه هم بازی های آسیایی را پیش رو داریم. احتیاج به کمک همه شما داریم و فدراسیون هم باید به ما کمک کند. یه روزی ما در AFC هیچ جایزه ای نداشتیم ولی فوتسال پرچمدارش بود.

شمسایی درباره مجمع فدراسیون گفت: در این مجمع همه گل و بلبل نگفتند و از این حیث خوب بود. هر فردی آمد مخالف یا موافق نظر خود را گفت و نظرات مختلف را شاهد بودیم. باید تا مجمع بعدی منتظر باشیم ولی در کل همه باید کمک کنند. میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون ماند و ما باید همه به او کمک کنیم تا در کارش موفق شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا