اخبار ورزشیفوتبال ایران

سیدعباسی: در شهرخودرو با جریان های وحشتناکی می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: با توجه به تمام مشکلات برخی جریان‌ها هم علیه شهرخودرو است.

به گزارش پیشرو ورزش، داود سیدعباسی پس از تساوی ۳ بر ۳ دیدار گل‌گهر و شهرخودرو در نشست خبری درمورد اینکه آیا همچنان مشکلات تیمش با مدیران استانی ادامه دارد، اظهار داشت: اجازه بدهید ابتدا سال نو را تبریک بگویم و آرزوی قبولی عبادات همه عزیزان را در ماه مبارک رمضان داشته باشم. هنوز هم وضعیت روی همان منوال است. تیم ما بی‌کس است. به تیم خوب گل گهر این تساوی را تبریک می‌گویم. هیچکس از توانایی‌های این تیم غافل نیست. امیر قلعه نویی استاد و مربی من بوده و افتخار می‌‌کنم امروز در کنار این استاد بزرگ کنار زمین قرار گرفتم. برای خودم جذابیت‌های خاصی داشت.

وی ادامه داد: باید به بازیکنان خودمان هم دست مریزاد بگویم که با جریان‌های وحشتناکی می‌‌جنگیم. با توجه به تمام مشکلات برخی جریان‌ها هم علیه شهرخودرو است. اسم تیم ساده‌ترین چیز است. اتفاقاتی در جریان بازی افتاد.‌

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو عنوان کرد: می‌نشینند کارشناسی می‌کنند و ۳-۲ صحنه را بررسی کرده و می‌گویند خطا بود یا نبود. پنالتی بود یا نبود. خیلی راحت می‌شود بازی را درآورد. البته هیچکس به توانایی‌های گل گهر تردیدی ندارد و این تیم احتیاجی به این کارها ندارد. در تمام بازی‌ها غالب بوده و از لحاظ فنی و تاکتیکی تیم قابل احترامی است اما ناخودآگاه جریانات علیه تیم ما بود.

سیدعباسی افزود: با اینکه بازیکنان من جوان هستند و برخی از آنها سال اول‌شان است که در لیگ برتر بازی می‌کنند اما با چشم می‌بینیم نه فقط درون زمین بلکه با برخی جریانات خارج از زمین که علیه شهرخودرو است می جنگند. امروز در ۳-۲ صحنه داور روی خود را آن طرف کرده بود و اجازه نمی‌داد بازیکن ما درون زمین برود. هرچه هم به کمک داور گفتیم بازیکن ما را به زمین بفرست می‌گفت هندزفری‌ام کار نمی‌کند و هرچه به داور می‌گویم نمی‌شنود.

سرمربی شهرخودرو خاطرنشان کرد: همانگونه که مربی بزرگی مثل قلعه نویی یا خود ما تعویض و مدیریت می‌کنیم تا بازی بازگردد، برخی دوستان هم کارشان را خیلی خوب بلد هستند. بازی خیلی خوب و زیبایی بود. خودمان و تماشاگران کیف کردیم. باید بار دیگر حضور تماشاگران در ورزشگاه را تبریک بگویم. بازی با حضور آنها در این ورزشگاه زیبا و چمن بسیار عالی لذت خاصی داشت. گل‌گهر تیم بسیار خوبی است و روز گذشته هم گفتم اگر از این تیم امتیاز کسر نمی‌شد، اکنون شاید شانس اول قهرمانی بود. باید به مسئولان تیم گل گهر هم برای تامین این امکانات خدا قوت بگویم.

وی ادامه داد: خود ما برخی چیزها را نداریم و امروز هم که مشغول ورود به زمین بودیم، نمی‌دانستم درمورد بازیکنانم چه بگویم. فقط باید از آنها و همچنین افرادی که واقعا شهرخودرو را حمایت می‌کنند تشکر کنم. اگر بخواهم از تیمم بگویم، قصه ۷۰۰ من مثنوی است. خیلی سال است در فوتبال ایران به لطف خدا بوده‌ام و تیم‌هایی را دیده ام چه مشکلاتی دارند اما هر تیمی مشکل داشته دست کم مسئولان شهرش پشتش بوده‌اند.

سرمربی شهرخودرو تصریح کرد: هیچکس را نداریم و فقط خدا را داریم. از خودش هم می‌گیریم. هیچ ادعایی نداریم و فقط از آن بالایی می‌گیریم. نمی‌شود زحمت بچه‌ها بدون جواب بماند. نمی‌شود تلاش این بی‌کس‌ها بی‌جواب بماند. به شهرستان های مختلف می‌رویم و برخی چیزها را می‌بینیم. در همین سیرجان آدم از این امکانات و ورزشگاه لذت می‌برد. چرا باید واقعیت و حقیت را نگوید. هیچ چیز نمی‌توانم به بازیکنان جوانم که از جان مایه می‌گذارند بگویم اما کسی که حق این بچه‌ها را می‌خورد، خدا در همین دنیا و روز قیامت جوابش را می دهد.

سیدعباسی ادامه داد: شخص خاصی را مثال نمی‌زنم و از هیچکس اسم نمی‌برم. از تیم خوب گل‌گهر و مسئولان این باشگاه تشکر می‌کنم زیرا آدم حس می‌کند در سیرجان در فضایی حرفه‌ای بازی می‌کند. برای قلعه نویی و تیمش آرزوی موفقیت دارم. به بچه‌ها هم بار دیگر خسته نباشید می‌گویم و از خدا می‌خواهم خودش حواسش به ما باشد زیرا هیچکس حواسش به ما نیست.

مدیر رسانه ای تیم شهرخودرو قبل از شروع این نشست اظهار داشت: باید به نکته‌ای اشاره کنم. طبق اسنادی که به سازمان لیگ و صدا و سیما ارائه دادیم نام تیم ما شهرخودرو ثبت شده اما امروز متاسفانه شبکه تخصصی ورزش نام تیم ما را یک نیمه پدیده خطاب کرد. این مووضع واقعا جای گله دارد. خسته شدیم. با وجود اینکه از لحاظ قانونی تیم شهرخودرو ثبت شده هنوز ما را پدیده خطاب می‌کنند. باید بگویم تنها نماینده استان خراسان در لیگ برتر فقط تیم شهرخودرو است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا