اخبار ورزشیفوتبال جهان

سوارس: هالند یک عصر در دنیای فوتبال خواهد ساخت

یکی از بهترین شماره‌ «۹»‌های تاریخ فوتبال در خصوص ارلینگ برات هالند صحبت کرد و مدعی شد که ستاره نروژی یک عصر در دنیای فوتبال خواهد ساخت.

به گزارش پیشرو ورزش، لوئیس سوارس به تازگی پانصدمین گل خود را در دنیای فوتبال به ثمر رسانید و توانست نام خود را به عنوان یکی از بهترین شماره «۹»های تاریخ ثبت کند.

او که در تیم‌های آژاکس، لیورپول، بارسلونا و اتلتیکومادرید به درخشش پرداخته، در خصوص ستاره جوان و گلزن این روزهای فوتبال صحبت کرد.

سوارس گفت: هالند بازیکنی کامل است. او به سطحی بی‌نظیر پا گذاشته و یک قدرت فیزیکی تحسین برانگیزی دارد. او اکنون یکی از بهترین شماره «۹»های دنیاست و قطعا یک عصر را خواهد ساخت.

وی ادامه داد: امباپه هم در سطحی فوق العاده است ولی من بیشتر سبک بازی هالند را می‌پسندم.

هالند و امباپه با درخشش در لیگ قهرمانان اروپا به سوژه اصلی رسانه های فوتبال دنیا بدل شده‌اند و باید دید چه آینده‌ای در پیش روی آنها خواهد بود. هالند شدیدا از سوی تیم‌های قدرتمند فوتبال اروپا طرفدار دارد و بارسلونا و رئال مادرید می‌خواهند در تابستان او را به خدمت گیرند. این بازیکن به دورتموند نیز روز گذشته اخطار دارد که اگر راهی لیگ قهرمانان اروپا نشوند، از این تیم خواهد رفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا