اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

سهیل مهدی: زمان‌بندی مجوز حرفه‌ای قابل تغییر نیست

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: زمان‌بندی بحث مجوز حرفه‌ای غیر قابل تغییر است.
به گزارش پیشرو ورزش، سهیل مهدی درحاشیه مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در فدراسیون تیراندازی، اظهار داشت: حضور در چنین مراسم‌هایی برای بزرگداشت مرام، مسلک و جایگاه شامخ این عزیزان، جزء وظایف ذاتی ما است. فقط با یک حضور می‌توانیم جایگاه والا، از خودگذشتگی و ایثار شهدا را نشان بدهیم. اینکه ما امروز با امنیت و آرامش در کشورمان زندگی می‌کنیم، مرهون خون شهدا است.
وی درمورد حمله وحشیانه اخیر رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری ایران در سوریه، گفت: این موضوع نشان می‌دهد شاید مرزهای جنگ و حریم خاک ما تغییر کرده باشد اما هنوز جنگ تمام نشده است. همچنان باید نسبت به تجاوز، اشغال و تعدی به تمامیت ارضی کشورمان هوشیار باشیم. سفارت ما خاک در سوریه جزئی از خاک ما است.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد برنامه‌های آتی لیگ برتر و احتمال فشردگی این مسابقات، توضیح داد: تعطیلاتی در طول فصل به ویژه در نیم فصل اول به لیگ کل برنامه لیگ تحمیل شد اما سعی داریم در زمانی قانونی و عادی با حداقل فشردگی، باشگاه‌ها را به مسیر مسابقات هدایت کنیم و خدمت‌گذار آنها باشیم.
مهدی درمورد زمان احتمالی اتمام لیگ، عنوان کرد: باید تا اواخر خرداد لیگ را به اتمام برسانیم زیرا طبق برنامه‌ای که درمورد پنجره نقل و انتقالات بین‌المللی(TMS) به فیفا اعلام شده، پایان لیگ را در همین زمان اعلام کرده‌ایم و باید تلاش کنیم تا این روزها لیگ را به اتمام برسانیم. در آن زمان فیفادی هم داریم و نمی‌توانیم در آن بازی برگزار کنیم. با تمام این مسائل باید در این فضا لیگ و جام حذفی تمام شود.
وی درمورد آخرین وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها، عنوان کرد: این مبحث یک برنامه زمان‌بندی غیر قابل تغییر دارد. طبق تجربه‌ای که در سال‌های گذشته داشتم می‌دانم دوستان در کمیته مجوز و مصطفی زارعی تلاش می‌کنند باشگاه‌ها در زمان مقرر، مدارک خود را ارسال می‌کنند. امیدوارم این کار را هم انجام بدهند‌. از جزئیات اطلاعی ندارم اما می‌دانم زمان‌بندی غیر قابل تغییر است.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به ادعای باشگاه‌های مبنی بر بارگذاری مدارک‌شان، گفت: در این حالت به بحث بررسی مدارک می‌رسیم و امیدوارم در این مرحله نیز مدارک، کفایت لازم را داشته باشند.
مهدی درمورد راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: به احترام این روز، بازی‌های لیگ برتر را پس از روز قدس برگزار می‌کنیم. این موضوع نشان می‌دهد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به چنین روزهایی احترام می‌گذارد. به ویژه با توجه به اتفاقات روزهای اخیر، وظیفه ذاتی جامعه وررش برای حضور پررنگ‌تر در این راهپیمایی دوچندان می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − ده =

دکمه بازگشت به بالا