اخبار ورزشیفوتبال ایران

سرپرست شرکت ذوب آهن: کمک کنید این برند در اوج باشد

سرپرست مدیرعاملی شرکت ذوب آهن اصفهان با اعضای تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه دیدار کرد.

به گزارش پیشرو ورزش،  ایرج رخصتی سرپرست مدیرعاملی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان امروز با حضور در تمرین شاگردان مهدی تارتار، با آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار صمیمانه به اعضای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: از دست رنج کارگران و پرسنل شرکت در ورزش هزینه می‌کنیم و این هزینه را افتخار می‌دانیم. زیرا ورزش از آیتم‌های نشاط آور در جوامع پیشرفته و یکی از نیازهای جوامع بشری و شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان برای نشاط و تولید بیشتر است. توقع هم داریم شما دل این پرسنل زحمتکش و هواداران عزیز را شاد کنید. باشگاه یک کارخانه تولیدی و صنعتی نیست اما نام یک کارخانه ریشه دار در دنیا را یدک می‌کشد. شما کارخانه پرورش استعدادهای ورزشی و ارزش آفرینی برای ذوب‌آهن هستید. 

وی افزود: ورزش از دید ما هزینه نیست. باید ورزش را به عنوان یک صنعت دانست و درآمدزایی هم داشته باشد. خودم یک ورزشی هستم و ورزش را با قلبم حس می‌کنم و برای موفقیت همه تیم‌های باشگاه دعا می‌کنم. 

رخصتی خاطر نشان کرد: ذوب آهن ققنوسی است که از خاکستر خود بلند شده و خواهد درخشید و در قله خواهد بود. تمام رقبای ما در کنار ما تولید می‌کنند و ما هیچ نگرانی نداریم زیرا ذوب‌آهن مادر صنعت ایران است و در قله افتخار بوده و خواهد بود. هزاران نفر هوادار چشم‌شان دنبال نتیجه دیدار تیم‌های ذوب‌آهن در همه عرصه‌ها از جمله تیم فوتبال بزرگسالان در دیدار با استقلال تهران است. 

وی تصریح کرد: فراموش نکنید که نام ذوب‌آهن را بر سینه ستبر خود دارید. انتظار ما از شما رساندن ذوب‌آهن به جایگاه واقعی خود و در خور شأن آن است. از هیچ چیز نگران نباشید. کارخانه و ذوب‌آهن و باشگاه به همه تعهدات خود در زمان مقرر عمل کرده و خواهد کرد. اگر کم و کاستی هم باشد برطرف خواهدمی‌شود. هرگونه امکانات برای تیم های باشگاه و تیم فوتبال لازم باشد به تدریج فراهم خواهیم کرد. ما ذوب‌آهن هستیم  و برند ذوب‌آهن در تمام دنیا شناخته شده است. باید کمک کنید که این برند در اوج باشد. باید اسباب بزرگی را برای تیم‌های ذوب‌آهن فراهم کنیم تا بتوانیم بزرگی کنیم. شما تمام تمرکزتان را روی تمرینات و مسابقات بگذارید و برای موفقیت تیم‌ذوب‌آهن و شادی دل هواداران و مردم اصفهان و ایران تلاش کنید

در ادامه این دیدار، علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه، محمود یزدخواستی سرپرست و مهدی تارتار سرمربی ذوب‌آهن اصفهان ضمن تشکر از حضور رخصتی و هیات همراهش در تمرین تیم، اعلام کردند از همه توان خود برای موفقیت ذوب‌آهن در همه عرصه ها تلاش خواهند کرد. در این دیدار بهزادکرمی رئیس هیات مدیره، دادفر عضو هیات مدیره، یبلویی معاون مالی و پشتیبانی و مهدی رمضانی مدیر روابط عمومی باشگاه به همراه رضایی رئیس دفترِ سرپرست مدیرعاملی شرکت ذوب‌آهن حضور داشتند.

در پایان مراسم، لباس تیم فوتبال ذوب‌آهن که به نام رخصتی چاپ شده بود با امضا کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن به ایشان اهدا شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − دو =

دکمه بازگشت به بالا