اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

سرمربی پیکان: ما باید به داور اعتراض می‌کردیم، نه نساجی

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: داور پنالتی ما را نگرفت اما ما به او احترام می‌گذاریم.

به گزارش پیشرو ورزش، رسول خطیبی پس از تساوی یک بر یک مقابل نساجی در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: هر سوالی که بپرسید برای من قابل احترام است. در قائمشهر و ورزشگاه وطنی هر تیمی بیاید کار سختی دارد. من به بازیکنان و تیمم افتخار می‌کنم که اینگونه بازی کردند. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و فرصت‌های خیلی خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: نساجی هم فرصت‌های خوبی داشت و بازی می‌توانست پرگل‌تر باشد. تیمی که جوان‌ترین بازیکن لیگ را فیکس می‌گذارد و سایر بازیکنان برای رده امید هستند و در این جو بازی می‌کند باید تقدیر شود. می‌توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم، اما کسی که باید از داور انتقاد می‌کرد ما بودیم؛ با این حال به داور احترام گذاشتیم. هم پنالتی ما گرفته نشد و قبل از گلی که نساجی زد خطایی رخ نداد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: هر دو تیم فوتبال زیبایی ارائه کردند و افرادی که بازی را دیدند از تماشای آن لذت بردند.

خطیبی درخصوص حواشی پایان بازی، عنوان کرد: داور که سوت پایان بازی را زد تمام بازیکنان ما به وسط زمین آمدند و با هم صحبت می‌کردیم. صحنه‌ای را ندیدیم و کاری به چیزی نداشتیم و فقط با بازیکنان خودمان صحبت کردیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا