اخبار ورزشیفوتبال ایران

سراجی در واکنش به عزل از هیات رئیسه فدراسیون:از فوتبال پاک عذرخواهی می کنم

عضو برکنار شده هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: زبان سرخ سر سبز می دهد بر باد.

به گزارش پیشرو ورزش، مهرداد سراجی در پایان مجمع فدراسیون و اینکه از ترکیب هیات رئیس فدراسیون فوتبال خارج شد، اظهار داشت: الخیر و فی ما وقع، من راضی به رضای خدا هستم. همه صحبت‌ها را انجام داده‌ام. باز هم رسانه ها تشکر می‌کنم که همیشه یار و یاور فوتبال بوده‌اند. به هرحال زبان سرخ سر سبز می‌دهد بر باد.

وی در مورد اینکه فکرش را می‌کردید که رای بیاورید یا خیر، گفت: مهم نیست. کلیات آن را باید در نظر گرفت و یک رای بالا یا پایین اهمیتی ندارد. نکته این است که ببینیم چه فرایندی طی شده است و باید رسانه ها به آن بپردازند.

عضو برکنار شده هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه معتقدید فوتبال هنوز پاک است، عنوان کرد: به قول محمود فکری از فوتبال پاک عذرخواهی می‌کنم.

سراجی در مورد اینکه شما با سه عضو دیگر هیات رئیسه که ابقا شدند، جلسه داشتید، یا خیر، گفت: بله، خوشحالم که آنها ماندند. براتی یکی از بهترین های فوتبال و شخصیت حقوقی ارزشمندی است. در نهایت امیدوارم تیم ملی به مرحله دوم جام جهانی صعود کند و همه خوشحال شوند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا