اخبار ورزشیسایر اخبار

سجادی: مشکل بیکاری فوتسالیست‌های ناشنوا را حل می‌کنم

در جریان آماده سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به میزبانی کشورمان، وزیر ورزش از اردوی تیم ملی بازدید کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز جمعه ۱۸ فروردین با حضور در محل فدراسیون ناشنوایان از کمپ تیم ملی فوتسال ناشنوایان بازدید کرد و در جریان آماده سازی بازیکنان قرار گرفت.

در این بازدید آرش فرهادیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، محسن خمارلو مدیر مجموعه ورزشی کشوری، کاوه احمدی سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان، اعضای هیات رییسه و سایر مسئولان فدراسیون ناشنوایان حضور داشتند‌.

علیرضا رعدی سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان یکی از مشکلات بازیکنان فوتسال را در جریان بازدید وزیر از اردوی تیم ملی، مشکل بیکاری آنها عنوان کرد و گفت: نیاز است به این تیم که قهرمان جهان و آسیا است، توجه بیشتری صورت بگیرد.

در ادامه وزیر ورزش قول داد که شرایطی را فراهم کند تا با صحبت با ارگانها و سازمان‌های مختلف مشکل بیکاری و دغدغه بازیکنان فوتسال را در اولین فرصت مرتفع کند.

همچنین بازیکنان فوتسال به وزیر ورزش تاکید کردند که ۴ ماه پیش که در مسابقات آسیایی مالزی به عنوان قهرمانی دست یافتند، مورد بی توجهی قرار گرفتند و هیچ مراسمی برای قهرمانی آنها گرفته نشد.

همچنین مربی تیم ملی گفت: برای من مربی نیز سوال بود که چرا چنین اتفاقی رخ داد و ملی پوشان با وجود قهرمانی مورد بی توجهی مسئولان ورزش قرار گرفتند.

سجادی در پایان پس از انتقاد بازیکنان فوتسال اظهارداشت: شما در قهرمانی آسیا مقام کسب کنید، باقی کارها با بنده خواهد بود.

وزیر همچنین در خصوص استخدام ملی پوشان ناشنوایان تاکید کرد: با تعاملی که با دولت و مجلس داشتیم قرار است در هیات دولت مشکل بیکاری مدال آوران ناشنوا را مطرح کنیم تا این موضوع بررسی و مورد رسیدگی قرار بگیرد.

تیشه گران در پایان ضمن تشکر از حضور وزیر در بازدید از اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان اعلام کرد که با توجه به تامین بودجه پاداش بانوان ملی پوش از سوی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ناشنوایان این پاداش فردا شنبه ۱۹ فروردین به حساب بانوان ملی پوش واریز خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − نه =

دکمه بازگشت به بالا