اخبار ورزشیسایر اخبارویژه‌های خبری

سجادی: تنیس روی میزکار سختی در قاره آسیا دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: مدیران و پیشکسوتان فدراسیون تنیس روی میز دارای ایده و فکر هستند و از لحاظ فنی نیز این رشته رو به جلو است.

به گزارش پیشرو ورزش، سیدحمید سجادی در دیدار با پیشکسوتان و قهرمانان تنیس روی میز که امروز در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد با اشاره به موفقیت‌های اخیر پینگ‌پنگ بازان ایران و فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: قهرمانان تنیس روی میز قابل احترام و و قابل افتخار هستند. از آقای علیقارداشی ممنونم که زمینه‌ساز برگزاری این جلسه بودند. جلسه بسیار خوبی برگزار شد و انرژی مثبتی از نظرات همه دوستان گرفتیم.

وی افزود: خوشبختانه فدراسیون تنیس روی میز فدراسیون یک دستی است که با مدیریت شایسته‌ای که در آن صورت گرفته شاهد اتفاقات خوب و چشم‌گیری در این رشته بوده‌ایم. از دیرباز آن چیزی که از رشته تنیس روی میز و قهرمانان آن در ذهن ما نقش بسته یک تیم کاری خوب و با اخلاق پسندیده بوده است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در اخبار ورزشی که به ما می‌رسد همیشه پالس‌های مثبتی از این فدراسیون به ما می‌رسد و همیشه اصول اخلاق و منش ورزشی پسندیده در بین قهرمانان این رشته دیده شده است. خوشحالیم که همه پیشکسوتان و قهرمانان تنیس روی میز به نیکی از رییس فدراسیون یاد کردند.

سجادی تصریح کرد: مدیران و پیشکسوتان فدراسیون تنیس روی میز دارای ایده و فکر هستند و از لحاظ فنی نیز این رشته روبه جلو است. در ارزیابی که هر ساله از فدراسیون‌ها انجام می‌شود فدراسیون تنیس روی میز همواره جزو فدراسیون‌های باامتیاز بوده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه پینگ‌پنگ بازان ایران کار سختی در قاره آسیا دارند اظهار داشت: بهترین قهرمانان رشته تنیس روی میز در دنیا از قاره آسیا هستند و همین مسئله کار را برای ملی‌پوشان ما سخت‌تر می‌کند. کشورهای چین، ژاپن و کره جنوبی سه کشور قدرتمند آسیا در حوزه ورزش هستند که همواره در بازی های آسیایی و المپیک‌ها پرمدال ظاهر می‌شوند. با وجود اینکه ایران نیز قهرمانان خوبی در رشته های مختلف دارد ولی هنوز در بحث مدال‌آوری با این سه کشور فاصله داریم هرچند که رسیدن به جایگاه سوم بازی های آسیایی اتفاق محالی نیست و می توان با برنامه‌ریزی بلندمدت به آن دست پیدا کرد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: پشتیبان همه طرح‌ها و ایده‌های خوب فدراسیون ها و قهرمانان رشته‌های مختلف هستیم و از همه آنها استقبال می‌کنیم. بضاعت مالی ورزش از گذشته محدود بوده است ولی با همین بضاعت محدود سعی می‌کنیم وظیفه خود را که همان کمک کردن به فدراسیون ها است را انجام دهیم. ورزشکاران همه زندگی خود را برای ورزش قهرمانی صرف می‌کنند و ما موظف هستیم که مشکلات بیمه‌ای و بازنشستگی آنها را رفع کنیم. در این خصوص برنامه خوبی برای رفع مشکلات بیمه ای و بازنشستگی قهرمانان داریم که امیدوارم هرچه زودتر اجرایی شود.

وی گفت: فدراسیون‌ها و رشته‌های مختلفی در کشور مشغول به فعالیت هستند که رسیدگی به امور همه این فدراسیون ها نیازمند وقت و هزینه زیاد است ولی با وجود بضاعت کم بودجه‌ای، ورزش کشور را با وجود افرادی مثل آقای علیقارداشی روبه جلو می‌بریم. حضور در مسابقات جهانی و آسیایی و کسب سهمیه برای مسابقات بسیار سخت است که ورزشکاران ما با جدیت و پشتکار برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنند.

سجادی همچنین با اشاره به استخدام ۲۷۵ نفر از قهرمانان توسط دستگاه‌های دولتی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات ارزشمندی که توسط دولت صورت گرفته استخدام قهرمانان بوده است و شاید آنطور که باید به آن توجه نشده است. خوشبختانه برای استخدام قهرمانان در آموزش و پرورش هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا