اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

ساکت الهامی: تمام زندگی‌ام را مدیون فعالیت در کرمان هستم

سرمربی جدید تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تیم مس هویت شهر رفسنجان است.
به گزارش پیشرو ورزش، ساکت الهامی پس از انتخابش به عنوان سرمربی جدید مس رفسنجان، اظهار داشت: تیم مس رفسنجان هویت این شهر است و برای مردمان خوب رفسنجان احترام خاصی قائل هستم خود را خدمتگزار و کوچک مردم می‌دانم.

وی در ادامه ضمن تشکر و آرزوی موفقیت برای محمد ربیعی و کادرش گفت: در لیگ بیست و سوم کار سخت و روزهای سختی را پیش رو داریم و امیدوارم بتوانم برای تیم مس رفسنجان نتایج خوبی را رقم بزنیم تا در مقابل مردمان خوب و هواداران تیم فوتبال مس رفسنجان سربلند باشیم.

سرمربی جدید مس رفسنجان در خصوص اتفاق رخ داده در بازی قصل گذشته این تیم با هوادار در فصل گذشته توضیح داد: با توجه به سابقه ای که در فوتبال ایران دارم و در شهرهای مختلف و تیم های متعددی فعالیت داشتم، هرگز در صحبت هایم به مردمان شهرهای ایران و علی الخصوص مردمان نجیب و شریف رفسنجان توهین نکرده‌ام و تمام زندگی خود را مدیون سالهای فعالیتم در استان کرمان هستم.

الهامی در پایان ضمن تشکر از مسئولان باشگاه صنعت مس رفسنجان و پیشکسوتان فوتبال گفت: امیدوارم بتوانم در مدت فعالیت خود رضایت مردم و هواداران خوب تیم بزرگ مس رفسنجان را به دست آورده و در اعتلای نام رفسنجان و باشگاه صنعت مس رفسنجان بهترین عملکرد را داشته باشم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا