اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

سامره: وزرا و مسؤولان پشت انتخاب‌های خود بمانند

مدیر تیم استقلال گفت: در نقل و انتقالات عقب هستیم اما هنوز فرصت داریم.

به گزارش پیشرو ورزش، علی سامره پس از قرعه کشی لیگ برتر بیست و سوم، در مورد اینکه آیا اعتراضی به قرعه سخت استقلال ندارند، اظهار داشت: نه، قرعه برای ما فرقی نمی‌کرد. با همه تیم‌ها باید بازی کنیم. اگر آشنا دارید عوض کنید تا آنطور که می‌خواهیم باشد! کسی که می‌خواهد برای قهرمانی بجنگد فرقی نمی‌کند با چه تیمی، کجا و چه زمانی بازی کند.

وی افزود: تمام تمرکزمان روی این است زمانی که در ۲ هفته گذشته از دست دادیم جبران کنیم. تیم بهتر و منسجم تری ببندیم. با توجه به اینکه در یکسال گذشته تغییرات زیادی در مدیریت داشتیم خواهش‌مان از وزرا و افرادی که در مورد استقلال نظر می‌دهند این است که؛ پشت انتخاب درستی که انجام داده‌اند بمانند و حمایت کنند. مطمئن باشید مردم هم وقتی ببینند پشت یک انتخاب هستند و حمایت می‌کنند، همراه می‌شوند. الان ناراحت هستند. حق هم دارند. در بدترین زمان ممکن این اتفاقات افتاد. امیدواریم دوباره شاهد این موارد نباشیم.

سامره در خصوص اینکه آیا با حضور علی خطیر، مذاکره‌ای با بازیکنان جدید شده، گفت: ما در هر صورت عقب هستیم. نمی‌توانیم کتمان کنیم ولی بازهم فرصت هست. امیدواریم انتخاب های خوبی صورت بگیرد و حمایت کنند. اگر بخواهیم با بازیکن خوب قرارداد ببندیم باشگاه باید پول داشته باشد. فکر نمی‌کنم باشگاه پولی داشته باشد. دقیق نمی دانم دارد یا نه ولی صددرصد منفی است. امیدواریم اتفاقات خوب بیفتد.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد محبی و قائدی در استقلال فصل جدید حضور ندارند، گفت: در مورد بازیکنان نمی‌توانم نظر بدهم. چه کسی بدش می‌آید بمانند؟ دو بازیکن خوب استقلال بودند که دنبالشان هستند. اینکه مذاکرات را بتوانند نهایی کنند و آن ها بمانند،باید منتظر بمانیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا