اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

سامره:واقعا بچه‌های ما با جان و دل و با جیب خالی برای این باشگاه مایه می‌گذارند

مدیر تیم استقلال گفت: بچه‌های ما با جان و دل و با جیب خالی برای این باشگاه مایه می‌گذارند.

به گزارش پیشرو ورزش، علی سامره پس از برد استقلال مقابل ملوان، اظهار داشت: برد با ارزشی بود. ۳امتیاز را گرفتیم ولی تیم‌مان کار دارد. امیدواریم مسؤولین که افرادی که در مورد استقلال نظر می‌دهند، هر طور می‌توانند مشکلات باشگاه را حل کنند.

وی افزود: واقعا بچه‌های ما با جان و دل و با جیب خالی برای این باشگاه مایه می‌گذارند. تمام تلاش و هدفشان این است که به خاطر هواداران، استقلال نتیجه بگیرد. مسؤولین مملکت موظف هستند که به خواسته این باشگاه و هوادارانش و بازیکنان توجه کنند.

مدیر تیم استقلال تصریح کرد: چیز اضافه‌ای نمی‌خواهند. حق و حقوق‌شان را می‌خواهند. حداقل درخواست‌شان این است که باشگاه یک اسپانسر درست و حسابی داشته باشد تا از این مشکلات خارج شود.

وی در مورد مصاحبه نکردن بازیکنان، عنوان کرد: تصمیم باشگاه بود.

سامره در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان، گفت: نمی‌دانم. علی خطیر در‌این مورد مسلط است اما مشکل داریم. مشکلات واقعا زیاد است. نمی‌توانیم دانه دانه ورود کنیم. مسؤولین و دولت باید کمک کنند که مشکلات کمتر شود.

وی تصریح کرد: نکونام تنها بوده و برای بازیکن گرفتن شرایط سختی هم به خاطر مشکلات مالی هم به خاطر سقف بودجه، وجود داشت ولی او با تمام این مشکلات مانده و کار می‌کند. جای تشکر دارد. امیدواریم این مشکلات برطرف شوند و بهتر عمل کنیم.

مدیر تیم استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه‌های دیگر سقف بودجه را رعایت نکردند، اظهار داشت: صددرصد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا