اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

سازمان لیگ: تعهد سپاهان به یک کارگزار بالاتر از ۲۱ میلیارد است و هیچ اصلاحی درمورد قراردادها نشده

سازمان لیگ خبر داد: باشگاه سپاهان هیچگونه اصلاحیه ای مورد پذیرش سازمان لیگ فوتبال در قرارداد کارگزار بازیکن خود انجام نداده است.
به گزارش پیشرو ورزش، سازمان لیگ با انتشار خبری اعلام کرد که باشگاه سپاهان هیچگونه اصلاحی مورد پذیرش سازمان لیگ در خصوص رقم کارگزاری بازیکن (هادی محمدی) نداشته است.

سازمان لیگ نوشت: پیرو‌ بیانیه‌های مکرر باشگاه سپاهان به اطلاع می‌رساند برخلاف ادعای این باشگاه مبنی بر اصلاح رقم مالی مربوط به کارگزاری بازیکن (هادی محمدی) از مبلغ ۱۷ میلیارد تومان به یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان به اطلاع میرساند قرارداد قانونی و ثبت شده در سازمان لیگ که با امضا و ممهور به مهر باشگاه و کارگزار مربوطه و بازیکن و به صورت فارسی و لاتین در قالب عدد و حروف قید شده و دارای اعتبار می‌باشد همان مبلغ ۱۷ میلیارد تومان است.

سازمان لیگ نوشت: ضمنا علاوه بر آن باشگاه سپاهان در قرارداد بازیکن دیگری (احسان پهلوان) مبلغ ۳ میلیارد تومان با همان کارگزار با توافق طرفین ( باشگاه ، کارگزار، بازیکن ) قید و ثبت شده است که در مجموع تعهد باشگاه سپاهان صرفا در قبال این کارگزار از بابت قراردادهای دو فصل بازیکنان فوق الذکر مبلغ ۲۱۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال معادل ( بیست و یک میلیارد و سیصد میلیون تومان می‌باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا