اخبار ورزشیفوتبال جهان

زیدان: بیل خوب بازی کرد و من برای او خوشحالم

مربی رئال مادرید پس از گلزنی بیل در دیدار دوستانه مقابل آرسنال به تمجید از این بازیکن پرداخت و گفت: گرت خوب بازی کرد و برای او خوشحالم.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، رئال مادرید در دیدار دوستانه اینترنشنال کاپ به مصاف آرسنال رفت و در نهایت به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

یکی از گل های رئال را گرت بیل، بازیکن حاشیه ای و جنجالی این روزهای سانتیاگو به ثمر رساند.

با اینکه زیدان مقابل بیل ایستاد و در کنفرانس های خبری دیدارهای قبلی از خروج این بازیکن صحبت می کرد ولی به وی بازی داد و ستاره ولزی نیز توانست با گلزنی کمی از حاشیه ها را به دست فراموشی بسپارد.

زیدان پس از بازی در کنفرانس خبری اظهار داشت: بیل خوب بازی کرد و من برای او خوشحالم. به مانند دیگر بازیکنان بیل با ماست و با ما کار را ادامه خواهد داد. نمی دانم چه اتفاقی رخ می دهد. او میخواهد بازی کند ولی روز دیگر نمیخواهد!

رئال در دقیقه ۹ با گرفتن کارت زرد دوم ناچو ۱۰ نفره شد. زیدان در این خصوص گفت: ما خیلی خوب مقابل آرسنال ۱۱ نفره بازی کردیم و پس از اینکه در دقیقه ۴۰ مدافع آرسنال اخراج شد بهتر نیز بودیم.

زیدان در خصوص مصدومیت مارکو آسنسیو نیز گفت: من نگران شدم، امیدوارم جدی نباشد، او مستقیم برای انجام تست های پزشکی راهی بیمارستان شد. به نظر که مصدومیتش بد بود و به همین دلیل ما نگران او هستیم!

مربی فرانسوی در خصوص ماریانو دیاز نیز گفت: من برنامه ای برای این بازیکن ندارم. من تیمم را ساختم و همین است. باید ببینیم در بازی بعدی چه اتفاقی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نوزده =

دکمه بازگشت به بالا