اخبار ورزشیفوتبال جهان

زیدان: از نتیجه راضی نیستم/رئال حریفش را دست‌کم گرفت

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از تساوی با وایادولید ابراز تاسف کرد.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، شب گذشته در دومین هفته فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ لالیگا اسپانیا، رئال در خانه‌اش برابر وایادولید یک بر یک متوقف شد.

زین‌الدین زیدان بعد از تقسیم امتیازات در کنفرانس بعد از بازی اظهارداشت:از این نتیجه نمی‌توانیم راضی باشیم.حریف را دست‌کم گرفتیم و اجازه دادیم کارکند و به گل برسد.

وی ادامه داد:این نکته که یکبار توپ را از دست دهیم، می‌پذیرم.اما واقعا سازماندهی خوبی نداشتیم.مشکل ما، فیزیکی نبود.واقعیت این بود که نیمه دوم، ضعیف‌تر بازی کردیم و نتیجه این شد.

او در مورد مشکل دفاعی تیمش گفت:همه خطوط دفاعی، گاه دچار اشتباه می شوند. اما خط دفاع سازماندهی لازم را نداشت.

زیدان ادامه داد:کارکردن در شرایطی که با این مشکلات مواجه هستیم، در برنابئو راحت نیست. اما هواداران همچنان باید از تیم حمایت کنند تا شرایط بهتر شوند. هیچ‌راهی غیر از این وجود ندارد.اکنون وقتی است که همه باید دست در دست هم داده و تیم را به پیش ببریم.هر کسی باید به وظیفه‌اش در این جریان کمک کنمد.

در این مسابقه کریم بنزما دقیقه ۸۲ گل رئال را زد و تیمش را به کسب برد امیدوار کرد. اما وایادولید ۶ دقیقه بعد گل تساوی را زد و برد را از زیدان گرفت.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − نه =

دکمه بازگشت به بالا